Японская кошечка садится на колеса

То же самое, что значит Микки Маус для Disney, Hello Kitty значит для японской компании Sanrio, а может быть, даже больше. С момента своего появления в 1974 году милая кошечка обзавелась толпами фанатов со всего мира. Сегодня существует даже авиакомпания Hello Kitty, которая осуществляет полёты из Тайваня в США и Японию. Местом рождения большинства продукции брендированной Hello Kitty, является выставка Sanrio Expo, которая ежегодно проходит в Осаке.

В этом году на выставке были представлены первые автомобильные шины Hello Kitty, изготовленные фирмой Nexan. Они также стали первыми в мире шинами, оформленными анимационным персонажем.  Шины появятся в магазинах летом 2018 года. Цена на новинку пока не разглашается.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...