Як Coca-Cola та MONATIK створили доповнену реальність Нового року

Перед новорічними святами The Coca-Cola Company випустила першу святкову колаборацію бренда Coca-Cola та популярного українського співака MONATIK. У тандемі було створено незвичайний проект – музичне відео в доповненій реальності, яке можна подивитись, використавши новорічну банку Coca-Cola та завантаживши додаток на смартфон.

Все почалося з бажання The Coca-Cola Company зробити традиційний Новий рік особливо святковим. У співпраці з рекламною агенцією Saatchi&Saatchi Ukraine (входить до складу комунікаційної групи Publicis Groupe) виникла ідея переосмислити класичний трек «Свято наближається» і зробити для нього спеціальне музичне відео разом із MONATIK у незвичному форматі.

Артист змінив класичне звучання пісні та додав стильні танцювальні ритми. Крім того, MONATIK власноруч дописав до треку новий куплет, ще більше розкривши історію свята, що наближається.

Saatchi&Saatchi Ukraine створили сценарій музичного відео і вдосконалили його  разом із командою артиста. На знімальному майданчику MONATIK, як завжди, ефектно танцював та прокачував своєю енергетикою всю знімальну групу. На основі цього матеріалу Wizard почав програмування доповненої реальності – такого рівня, якого в Україні ще не робили.

Результат можна побачити на святкових банках Coca-Cola. Для цього скануйте код на банці й завантажуйте спеціальний додаток BeSanta. Запускайте його та наводьте камеру на банку. У відео заховано невеличкий секрет для фанатів, спеціально для яких було додано можливість редагувати відеоряд, створюючи власну версію музичного відео.

Отже, в тандемі Сoca-Cola x MONATIK було створено музичний розважальний продукт, який робить настрій святковим та надихає рухатись у такт. Що більше, тепер у свята з’явився ще й танцювальний гімн, який можна послухати та завантажити за посиланням

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Альтернативний шлях еволюції: стартувала кампанія від натурального енергетика NON STOP Evo

З NON STOP Evolution історія виходить на новий виток, де природа та людина врешті досягають взаємної злагоди. 1 липня інноваційний, ...

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...