Jägermeister презентує лімітований дизайн пляшки до Дня Незалежності України

Легендарний бренд німецького лікеру Jägermeister презентує свою першу «українську» етикетку. На ній зображені знакові символи міст та регіонів України. Одні вражають своєю могутністю і силою, інші — таємничістю та незвіданістю. Проте всі вони таять унікальний досвід та враження українців. У новому дизайні бренд об’єднав країну: від величних Карпатських гір до Воронцовського маяка у бурхливих водах Чорного моря.

У серпні 2020-го Jägermeister презентує свою першу «українську» етикетку

У серпні 2020-го Jägermeister презентує свою першу «українську» етикетку

Серед знакових елементів на етикетці: Химерний Мерефо-Херсонський міст, що зводить два береги Дніпра, та київський пам’ятник гетьману Богдану Хмельницькому — як символ сміливості. Стрічкоткацька фабрика на Нижньоюрківській вулиці у Києві — місце витоків культури нічного життя, яку сповідує бренд.

Jägermeister презентує лімітований дизайн пляшки до Дня Незалежності України

Jägermeister презентує лімітований дизайн пляшки до Дня Незалежності України

Етикетка пляшки лікеру

Бренд поділяє рішучість українців на шляху до власних бажань, майстерність у своїй справі, волелюбність представників локальної андеграунд-сцени. Ці риси притаманні поколінню, яке невтомно створює сьогоднішню Україну. Незалежну! Час розпочати наше святкування крижаним шотом Jägermeister.

Вікторія Прудник, бренд-менеджерка Jägermeister в Україні: «Що поєднує Україну та Jägermeister? Це дух свободи, що йде крізь роки. Це незалежність в судженнях, творчості, прояві себе, створенні своїх правил життя. А віднині і Jägermeister з лімітованим дизайном пляшки. Роки незалежності України швидко змінюють один одного, а атрибути свята залишаються тими самими. Тому ми використали у новому дизайні місця, що символізують саме свободу духу нового покоління незалежних українців».

Лімітована серія стала логічним продовженням лінійки, яку було присвячено світовим містам — Берліну, Копенгагену, Амстердаму та іншим. Слоган серії — «One World. One Jägermeister» —  наголошує, що попри унікальний дизайн, напій залишається незмінним у всьому світі. Український дизайн буде представлено на пляшках об’ємом 0,7 л.


Нагадуємо також, що 11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Проєкції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проєкції SmartThings.

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

З 27 жовтня до 1 листопада в Україні вперше відбуватиметься Тиждень малих українських виробників. Його мета — підтримати представників малого ...

Найбіліший білий колір як спосіб боротьби з глобальним потеплінням

Американські науковці отримали найбіліший білий колір у світі, який так ефективно відбиває світло, що охолоджує поверхню, яка в цей колір пофарбована.