Jägermeister презентує лімітований дизайн пляшки до Дня Незалежності України

Легендарний бренд німецького лікеру Jägermeister презентує свою першу «українську» етикетку. На ній зображені знакові символи міст та регіонів України. Одні вражають своєю могутністю і силою, інші — таємничістю та незвіданістю. Проте всі вони таять унікальний досвід та враження українців. У новому дизайні бренд об’єднав країну: від величних Карпатських гір до Воронцовського маяка у бурхливих водах Чорного моря.

У серпні 2020-го Jägermeister презентує свою першу «українську» етикетку

У серпні 2020-го Jägermeister презентує свою першу «українську» етикетку

Серед знакових елементів на етикетці: Химерний Мерефо-Херсонський міст, що зводить два береги Дніпра, та київський пам’ятник гетьману Богдану Хмельницькому — як символ сміливості. Стрічкоткацька фабрика на Нижньоюрківській вулиці у Києві — місце витоків культури нічного життя, яку сповідує бренд.

Jägermeister презентує лімітований дизайн пляшки до Дня Незалежності України

Jägermeister презентує лімітований дизайн пляшки до Дня Незалежності України

Етикетка пляшки лікеру

Бренд поділяє рішучість українців на шляху до власних бажань, майстерність у своїй справі, волелюбність представників локальної андеграунд-сцени. Ці риси притаманні поколінню, яке невтомно створює сьогоднішню Україну. Незалежну! Час розпочати наше святкування крижаним шотом Jägermeister.

Вікторія Прудник, бренд-менеджерка Jägermeister в Україні: «Що поєднує Україну та Jägermeister? Це дух свободи, що йде крізь роки. Це незалежність в судженнях, творчості, прояві себе, створенні своїх правил життя. А віднині і Jägermeister з лімітованим дизайном пляшки. Роки незалежності України швидко змінюють один одного, а атрибути свята залишаються тими самими. Тому ми використали у новому дизайні місця, що символізують саме свободу духу нового покоління незалежних українців».

Лімітована серія стала логічним продовженням лінійки, яку було присвячено світовим містам — Берліну, Копенгагену, Амстердаму та іншим. Слоган серії — «One World. One Jägermeister» —  наголошує, що попри унікальний дизайн, напій залишається незмінним у всьому світі. Український дизайн буде представлено на пляшках об’ємом 0,7 л.


Нагадуємо також, що 11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...