Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На конференції обговорюватимуть позитивні та негативні сторони цифрового світу, останні зміни у комунікаціях та їхнє майбутнє. Також запланована виставка у віртуальній реальності, дискусійні кімнати із запрошеними модераторами, канали для спілкування, бар та DJ сет.

Серед спікерів WHATABOUT: Future of Brands — 10 топових дизайнерів, засновників студій, креативних директорів та маркетологів зі всього світу.

Головні напрямки: бренди, візуальні комунікації, спекулятивний дизайн, цифрові інфлюенсери, доповнена реальність, голосові інтерфейси.

Дати: 11-13 вересня, 2020:

  • сама конференція відбудеться 11-12 вересня;
  • воркшопи пройдуть 13 вересня

Квитки — на сайті конференції.

Конференція проходитиме англійською мовою.

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях

Також 14 вересня відбудеться KYIV MEDIA WEEK 2020. Global Marathon!

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

За останні півроку у шести обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На ...

Саморобні блокбастери наводять аргумент на користь банків

Нещодавно глядачі, які зібралися переглянути фільм у Westpac Open Air, могли бачити ось такі три ролики, кожен з яких цілком заслуговує на великий екран.

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних ...