Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На конференції обговорюватимуть позитивні та негативні сторони цифрового світу, останні зміни у комунікаціях та їхнє майбутнє. Також запланована виставка у віртуальній реальності, дискусійні кімнати із запрошеними модераторами, канали для спілкування, бар та DJ сет.

Серед спікерів WHATABOUT: Future of Brands — 10 топових дизайнерів, засновників студій, креативних директорів та маркетологів зі всього світу.

Головні напрямки: бренди, візуальні комунікації, спекулятивний дизайн, цифрові інфлюенсери, доповнена реальність, голосові інтерфейси.

Дати: 11-13 вересня, 2020:

  • сама конференція відбудеться 11-12 вересня;
  • воркшопи пройдуть 13 вересня

Квитки — на сайті конференції.

Конференція проходитиме англійською мовою.

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях

Також 14 вересня відбудеться KYIV MEDIA WEEK 2020. Global Marathon!

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінювалися тренди хелловінських костюмів впродовж останніх 150-ти років

Американці почали вбиратися в маскарадні костюми на Хелловін наприкінці 19-го століття. Але з того часу тренди хелловінських костюмів дуже змінилися.

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.