Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На конференції обговорюватимуть позитивні та негативні сторони цифрового світу, останні зміни у комунікаціях та їхнє майбутнє. Також запланована виставка у віртуальній реальності, дискусійні кімнати із запрошеними модераторами, канали для спілкування, бар та DJ сет.

Серед спікерів WHATABOUT: Future of Brands — 10 топових дизайнерів, засновників студій, креативних директорів та маркетологів зі всього світу.

Головні напрямки: бренди, візуальні комунікації, спекулятивний дизайн, цифрові інфлюенсери, доповнена реальність, голосові інтерфейси.

Дати: 11-13 вересня, 2020:

  • сама конференція відбудеться 11-12 вересня;
  • воркшопи пройдуть 13 вересня

Квитки — на сайті конференції.

Конференція проходитиме англійською мовою.

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях

Також 14 вересня відбудеться KYIV MEDIA WEEK 2020. Global Marathon!

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

15-16 серпня відбудеться Кураж — улюблена київська денна вечірка та барахолка

Музики на Куражі завжди багато, але, продовжуючи денні вечірки, Кураж нагадує, що літо необхідно жити в танці. Цього разу на ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...