Легендарний бренд німецького лікеру Jägermeister презентує свою першу «українську» етикетку. На ній зображені знакові символи міст та регіонів України. Одні вражають своєю могутністю і силою, інші — таємничістю та незвіданістю. Проте всі вони таять унікальний досвід та враження українців. У новому дизайні бренд об’єднав країну: від величних Карпатських гір до Воронцовського маяка у бурхливих водах Чорного моря.
Серед знакових елементів на етикетці: Химерний Мерефо-Херсонський міст, що зводить два береги Дніпра, та київський пам’ятник гетьману Богдану Хмельницькому — як символ сміливості. Стрічкоткацька фабрика на Нижньоюрківській вулиці у Києві — місце витоків культури нічного життя, яку сповідує бренд.
Бренд поділяє рішучість українців на шляху до власних бажань, майстерність у своїй справі, волелюбність представників локальної андеграунд-сцени. Ці риси притаманні поколінню, яке невтомно створює сьогоднішню Україну. Незалежну! Час розпочати наше святкування крижаним шотом Jägermeister.
Вікторія Прудник, бренд-менеджерка Jägermeister в Україні: «Що поєднує Україну та Jägermeister? Це дух свободи, що йде крізь роки. Це незалежність в судженнях, творчості, прояві себе, створенні своїх правил життя. А віднині і Jägermeister з лімітованим дизайном пляшки. Роки незалежності України швидко змінюють один одного, а атрибути свята залишаються тими самими. Тому ми використали у новому дизайні місця, що символізують саме свободу духу нового покоління незалежних українців».
Лімітована серія стала логічним продовженням лінійки, яку було присвячено світовим містам — Берліну, Копенгагену, Амстердаму та іншим. Слоган серії — «One World. One Jägermeister» — наголошує, що попри унікальний дизайн, напій залишається незмінним у всьому світі. Український дизайн буде представлено на пляшках об’ємом 0,7 л.
Нагадуємо також, що 11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях.