ІЗОЛЯЦІЯ та BigMedia оголошують конкурс на осмислення зовнішньої реклами

Фонд IZOLYATSIA спільно з компанією bigmedia.ua оголошують конкурс для українських митців на створення проекту на носіях зовнішньої реклами.

«Протягом останніх років хаотична, строката й неякісна зовнішня реклама заполонила вулиці закликами до майже примусового споживання, спотворюючи історичну забудову міст. Цей конкурс не спрямований на покращення іміджу гравців ринку зовнішньої реклами — навпаки, він покликаний конструктивно та критично дослідити наявний стан речей та запропонувати його обґрунтоване художнє осмислення», – зазначають організатори конкурсу.

До участі запрошуються художники, які працюють із різноманітними медіумами, але водночас розуміють, як адаптувати власне художнє висловлювання до публічного простору.

Процедура відбору

З отриманих заявок спеціальне журі відбере 5 фіналістів, які візьмуть участь у другому раунді – відкритому голосуванні. Проект-переможець буде презентовано на носіях зовнішньої реклами м. Києва (попередньо узгоджених митцем, BigMedia та ІЗОЛЯЦІЄЮ) в січні-лютому 2019.

Матеріальне забезпечення

Фонд ІЗОЛЯЦІЯ та BigMedia покривають переможцеві конкурсу витрати на дорогу, проживання (в разі якщо він мешкає не в Києві) та реалізацію проекту, а також забезпечує його/її добовими та грошовою винагородою.

Вимоги до заявок

Конкурсанти повинні надати такі документи:

  • Мотиваційний лист, у якому викладено, чому вас цікавить ця тема (не більше 300 слів);
  • Опис проекту та ескіз із технічними специфікаціями (не більше 300 слів);
  • Резюме митця.

Заявку слід подати українською або російською мовами в одному файлі pdf на поштову адресу [email protected] з заголовком “Go Public_ [Прізвище конкурсанта]” не пізніше 31 жовтня 2018 року.

Детальніше про конкурс на сайті.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...