Итоги 2018 года для Instagram: самые популярные хэштеги, смайлы и места

Instagram в своем блоге рассказала о трендах 2018 года.

Самым популярным GIF-стикером в сториз стал Heart Love от Arata, а фильтром для лица – глаза-сердечки. В ленте пользователи чаще всего использовали смайлик в виде сердца – более 14 миллиардов раз.

«Мы рады видеть, что делиться любовью и добром – главный приоритет для сообщества Instagram», – отметили в компании.

Самым счастливым местом на свете определили Диснейленд в Токио – в постах о нем юзеры больше всего ставили радостных смайликов.

View this post on Instagram

Happiest place on Earth ??

A post shared by Clara Quiambao (@claraquiambao) on

Одной из тенденцией 2018-го социальная сеть называет рост популярности ASMR-видео: ролики, что вызывают сенсорную меридиональную реакцию, то есть приятное покалывание в затылке, которое распространяется в виде мурашек по телу. В Instagram встречаются видео, на которых ASMR-тисты режут мыло или играют со слаймами.

В 2018-м миллионы людей использовали Instagram, чтобы выразить свою позицию в обществе. В этой категории самыми популярными хэштегами стали #metoo (1,5 млн), #timesup (597 тысяч), #marchforourlives (562 тысячи).

Однако хэштегом с самым динамичным ростом популярности в мире признали #fortnite, который относится к компьютерной игре Fortnite. Наибольшим фан-сообществом стали поклонники группы BTS из Южной Кореи.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...