• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Історія про ребрендинг BiG BOB на 5,4 мільйона переглядів. Кейс креативної студії «Думи» та OMG agency

2 Лютого, 2024
Час прочитання: 2 хв.
A A
Історія про ребрендинг BiG BOB на 5,4 мільйона переглядів. Кейс креативної студії «Думи» та OMG agency
Share on FacebookShare on Twitter

Розказати про редизайн, здається, просто: показати аудиторії оновлені упаковки й акцентувати на цьому — ось і все. Проте як розповісти так, щоб це побачило більш як 5 мільйонів людей, та ще й показати асортимент — це вже завдання із зірочкою. Тому нумо розбиратися!

Найкращим рішенням, щоб отримати великі охоплення й інформувати аудиторію про редизайн, стала яскрава та креативна інфлюенс-кампанія. Загалом креативна кампанія мала цілі:

— показати різноманітність смаків BiG BOB та зосередити увагу споживача на тому, що BiG BOB — це не тільки арахіс, а й безліч інших цікавих і смачних продуктів під різні ситуації споживання: кранчі, попкорн, кукурудза тощо;

— показати оновлений дизайн і запамʼятатися так, щоб споживачі легко й швидко знаходили продукти бренду на полицях.

У кожного продукту BiG BOB є свій цікавий персонаж, який розкриває його характер і смак. Ми вирішили пропрацювати кожного персонажа, щоб за допомогою асоціацій закріпити знання про продукти.

Всі вважають тебе диваком — але хапають попкорн BiG BOB і біжать дивитися саме твої добірки фільмів на вечір.

Почуваєшся душею компанії — збирай крутезний лук і клич друзів на кранчі.

Наслухався на роботі мотиваційних треків і почуваєшся крутим горішком, який підкорює цей світ, — для тебе є класичний арахіс.

Висновок один: ти можеш бути різним протягом дня, але в BiG BOB завжди знайдеться що посмакувати під певний настрій і певну ситуацію.

Тому ми адаптували персонажів і кожен смак під певний настрій та певну ситуацію споживання, створивши міцну і яскраву асоціацію з героями на упаковках BiG BOB.

Реалізація та креативне рішення

Головна ідея креативів блогерів полягала в тому, щоб в одному відео показати різні прояви своєї особистості, які швидко змінюються залежно від ситуацій протягом дня. Кожна особистість мала відповідати прототипу наших персонажів BiG BOB, під кожен настрій і кожну ситуацію блогери змінювали образ та показували певний продукт (пачку).

Усі сценарії мали однакові структуру, ідею та меседж, але кожен блогер створював свою неповторну історію, водночас завжди демонстрував усі пачки та розповідав, що під кожен настрій є свій BiG BOB.

Наприклад, Влад Шевченко обіграв ситуацію, коли не можеш вибрати смаколик під фільм, а Даша Майорова розкрила 5 своїх супер’яскравих особистостей.

Ось декілька прикладів роликів:

https://vm.tiktok.com/ZM66REUe9/

https://vm.tiktok.com/ZM66REUe9/

https://vm.tiktok.com/ZM66Rkoso/

Виходячи з нашого досвіду, структурне креативне ТЗ завжди дає змогу зробити не просто інтеграції, а цілісну рекламну кампанію, що ефективно працює на одну мету.

А Даша Кубік, наприклад, класно потусила з Джимом Керрі, Леонардо Ді Капріо та Віллом Смітом.

Результати

Інтеграції в блогерів можуть і мають бути креативними, можуть працювати як віральний та класний контент. Головне дотримуватись основних правил:

— підходити до кампанії інфлюенсерів з погляду креативної концепції;

— створювати дійсно нетипову й оригінальну історію;

— готувати чітке та детальне ТЗ, щоб усі цілі бренду не загубилися за класним креативом.

Ну а цифри цієї кампанії кажуть самі за себе:

Теги: кейсикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.