Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, а також креатив з використанням технології доповненої реальності (AR) для розміщення в банерних мережах.

Новий інструмент допоможе покупцеві інтерактивно візуалізувати ключові характеристики продуктів у різних категоріях бізнесу.

3D і AR контент у банерах дасть можливість користувачу отримати доступ до технологій взаємодії з брендом ще до моменту покупки. Використовуючи камеру смартфона, він може побачити рекламований продукт у доповненій реальності. Наприклад, уявити, як буде виглядати новий автомобіль на парковці біля будинку, приміряти головний убір або сонцезахисні окуляри і навіть подивитися нову упаковку будь-якого з продуктів FMCG категорії у себе на кухонному столі.

«В силу того, що AR ще не набув значного поширення серед українських рекламодавців, ті, хто будуть використовувати його першими – гарантовано отримають вау ефект і залученість аудиторії. За останні 4 місяці всі переконалися, як змінилася модель поведінки покупців навіть на власних інсайтах. Тому у клієнтів, бізнес яких так чи інакше заснований на онлайн продажах, є можливість позбавити покупців вічних мук вибору і сумнівів. Крутити, вертіти, розглядати з усіх боків і під різними кутами – те, чого нам раніше не вистачало для здійснення покупки в онлайні. Для агентства це, безсумнівно, цікавий напрямок. Ми отримали можливість розробки найсміливіших і проривних ідей. Очікувано, що у наступному році велика частина фестивальних проектів буде в інтерактивних рішень», – розповідає Олександра Байдикова, Product owner креативної команди в Isobar Ukraine.

Досвід AR особливо актуальний в епоху карантинних реалій. Він не тільки привертає аудиторію новими захоплюючими способами, але і надає користувачеві легкий доступ до товарів і послуг брендів без фізичної присутності в точці продажу. Бізнес завдяки цьому досвіду може використовувати нові канали комунікації та взаємодії цільової аудиторії з їхніми продуктами.

«Раніше відео було одним з найпоширеніших форматів серед рекламодавців для залучення цільової аудиторії, але наступним етапом для цифрової реклами стане інтерактивна банерна реклама», – коментує Віталій Кулько Digital Innovation Coach в Isobar Ukraine.

Більшість користувачів тільки починають взаємодіяти з сучасними технологіями через смартфони і соціальні платформи. CoVID-19 істотно актуалізував і прискорив цей процес. Нова реальність спонукала клієнтів все частіше звертатися за технологічними імерсивними рішеннями.

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями


Раніше Isobar Ukraine разом з Pernod Ricard Ukraine запустили сайт-гру «Згадати все», що піднімає завжди актуальну тему, незалежно від ситуації за вікном, — відповідальне споживання алкоголю. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Реклама на поштових марках. Частина друга: українська практика

З перших випусків поштові марки незалежної України привернули увагу світової філателістичної спільноти. І не лише тому, що на мапі з’явилася ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

В Італії офіційно заборонили цензуру в кінематографі

Міністерство культури Італії остаточно врегулювало закон про цензуру в кінематографі. Згідно закону, в країні забороняється перешкоджати виходу фільму або намагатися ...

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн, з 21 по 25 червня. Нагадаємо, ...