Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, а також креатив з використанням технології доповненої реальності (AR) для розміщення в банерних мережах.

Новий інструмент допоможе покупцеві інтерактивно візуалізувати ключові характеристики продуктів у різних категоріях бізнесу.

3D і AR контент у банерах дасть можливість користувачу отримати доступ до технологій взаємодії з брендом ще до моменту покупки. Використовуючи камеру смартфона, він може побачити рекламований продукт у доповненій реальності. Наприклад, уявити, як буде виглядати новий автомобіль на парковці біля будинку, приміряти головний убір або сонцезахисні окуляри і навіть подивитися нову упаковку будь-якого з продуктів FMCG категорії у себе на кухонному столі.

«В силу того, що AR ще не набув значного поширення серед українських рекламодавців, ті, хто будуть використовувати його першими – гарантовано отримають вау ефект і залученість аудиторії. За останні 4 місяці всі переконалися, як змінилася модель поведінки покупців навіть на власних інсайтах. Тому у клієнтів, бізнес яких так чи інакше заснований на онлайн продажах, є можливість позбавити покупців вічних мук вибору і сумнівів. Крутити, вертіти, розглядати з усіх боків і під різними кутами – те, чого нам раніше не вистачало для здійснення покупки в онлайні. Для агентства це, безсумнівно, цікавий напрямок. Ми отримали можливість розробки найсміливіших і проривних ідей. Очікувано, що у наступному році велика частина фестивальних проектів буде в інтерактивних рішень», – розповідає Олександра Байдикова, Product owner креативної команди в Isobar Ukraine.

Досвід AR особливо актуальний в епоху карантинних реалій. Він не тільки привертає аудиторію новими захоплюючими способами, але і надає користувачеві легкий доступ до товарів і послуг брендів без фізичної присутності в точці продажу. Бізнес завдяки цьому досвіду може використовувати нові канали комунікації та взаємодії цільової аудиторії з їхніми продуктами.

«Раніше відео було одним з найпоширеніших форматів серед рекламодавців для залучення цільової аудиторії, але наступним етапом для цифрової реклами стане інтерактивна банерна реклама», – коментує Віталій Кулько Digital Innovation Coach в Isobar Ukraine.

Більшість користувачів тільки починають взаємодіяти з сучасними технологіями через смартфони і соціальні платформи. CoVID-19 істотно актуалізував і прискорив цей процес. Нова реальність спонукала клієнтів все частіше звертатися за технологічними імерсивними рішеннями.

Ymydzh - Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями


Раніше Isobar Ukraine разом з Pernod Ricard Ukraine запустили сайт-гру «Згадати все», що піднімає завжди актуальну тему, незалежно від ситуації за вікном, — відповідальне споживання алкоголю. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine створили кампанію до Всесвітнього дня відповідального споживання пива

Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Челендж для моряків та інфлюенсерів: як виглядає рекламна кампанія військових США

Військово-морські сили США залучили до челенджу «Sailor VS» ряд популярних відеоблогерів, запросивши їх позмагатися в майстерності з військовими моряками.

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

«Мапа реновації»: у Києві створили онлайн-мапу із занедбаними пам’ятками архітектури й історії

У Києві створили онлайн-мапу із занедбаними будівлями «Мапа реновації». Зараз на мапі можна побачити розташування занедбаних пам’яток архітектури й історії лише Шевченківського району Києва. ...