Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, а також креатив з використанням технології доповненої реальності (AR) для розміщення в банерних мережах.

Новий інструмент допоможе покупцеві інтерактивно візуалізувати ключові характеристики продуктів у різних категоріях бізнесу.

3D і AR контент у банерах дасть можливість користувачу отримати доступ до технологій взаємодії з брендом ще до моменту покупки. Використовуючи камеру смартфона, він може побачити рекламований продукт у доповненій реальності. Наприклад, уявити, як буде виглядати новий автомобіль на парковці біля будинку, приміряти головний убір або сонцезахисні окуляри і навіть подивитися нову упаковку будь-якого з продуктів FMCG категорії у себе на кухонному столі.

«В силу того, що AR ще не набув значного поширення серед українських рекламодавців, ті, хто будуть використовувати його першими – гарантовано отримають вау ефект і залученість аудиторії. За останні 4 місяці всі переконалися, як змінилася модель поведінки покупців навіть на власних інсайтах. Тому у клієнтів, бізнес яких так чи інакше заснований на онлайн продажах, є можливість позбавити покупців вічних мук вибору і сумнівів. Крутити, вертіти, розглядати з усіх боків і під різними кутами – те, чого нам раніше не вистачало для здійснення покупки в онлайні. Для агентства це, безсумнівно, цікавий напрямок. Ми отримали можливість розробки найсміливіших і проривних ідей. Очікувано, що у наступному році велика частина фестивальних проектів буде в інтерактивних рішень», – розповідає Олександра Байдикова, Product owner креативної команди в Isobar Ukraine.

Досвід AR особливо актуальний в епоху карантинних реалій. Він не тільки привертає аудиторію новими захоплюючими способами, але і надає користувачеві легкий доступ до товарів і послуг брендів без фізичної присутності в точці продажу. Бізнес завдяки цьому досвіду може використовувати нові канали комунікації та взаємодії цільової аудиторії з їхніми продуктами.

«Раніше відео було одним з найпоширеніших форматів серед рекламодавців для залучення цільової аудиторії, але наступним етапом для цифрової реклами стане інтерактивна банерна реклама», – коментує Віталій Кулько Digital Innovation Coach в Isobar Ukraine.

Більшість користувачів тільки починають взаємодіяти з сучасними технологіями через смартфони і соціальні платформи. CoVID-19 істотно актуалізував і прискорив цей процес. Нова реальність спонукала клієнтів все частіше звертатися за технологічними імерсивними рішеннями.

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями


Раніше Isobar Ukraine разом з Pernod Ricard Ukraine запустили сайт-гру «Згадати все», що піднімає завжди актуальну тему, незалежно від ситуації за вікном, — відповідальне споживання алкоголю. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Укрпошта випустила поштові марки з героями мультфільму «Мавка. Лісова пісня»

Укрпошта спільно зі студією Animagrad (FILM.UA Group) 30 листопада представили поштовий випуск із героями мультфільму «Мавка. Лісова пісня», присвячений 150-річчю ...

Nebo ideas agency и магия кофе «Чорна Карта»

Nebo ideas agency выпустило новый магический ролик для бренда «Чорна Карта». В нем креативщики решили показать историю одного дворика итальянского ...

Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020

Ці три екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 скористалися нагодою привернути увагу до пластикового забруднення, вуглецевих викидів та вимирання диких тварин.

Microsoft патентує технологію для оцінки продуктивності робочих нарад

Meeting Insight Computing System розрахована на те, щоб спостерігати за людьми в ході наради, а потім дати поради щодо шляхів її вдосконалення.

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...