Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, а також креатив з використанням технології доповненої реальності (AR) для розміщення в банерних мережах.
Новий інструмент допоможе покупцеві інтерактивно візуалізувати ключові характеристики продуктів у різних категоріях бізнесу.
3D і AR контент у банерах дасть можливість користувачу отримати доступ до технологій взаємодії з брендом ще до моменту покупки. Використовуючи камеру смартфона, він може побачити рекламований продукт у доповненій реальності. Наприклад, уявити, як буде виглядати новий автомобіль на парковці біля будинку, приміряти головний убір або сонцезахисні окуляри і навіть подивитися нову упаковку будь-якого з продуктів FMCG категорії у себе на кухонному столі.
«В силу того, що AR ще не набув значного поширення серед українських рекламодавців, ті, хто будуть використовувати його першими – гарантовано отримають вау ефект і залученість аудиторії. За останні 4 місяці всі переконалися, як змінилася модель поведінки покупців навіть на власних інсайтах. Тому у клієнтів, бізнес яких так чи інакше заснований на онлайн продажах, є можливість позбавити покупців вічних мук вибору і сумнівів. Крутити, вертіти, розглядати з усіх боків і під різними кутами – те, чого нам раніше не вистачало для здійснення покупки в онлайні. Для агентства це, безсумнівно, цікавий напрямок. Ми отримали можливість розробки найсміливіших і проривних ідей. Очікувано, що у наступному році велика частина фестивальних проектів буде в інтерактивних рішень», – розповідає Олександра Байдикова, Product owner креативної команди в Isobar Ukraine.
Досвід AR особливо актуальний в епоху карантинних реалій. Він не тільки привертає аудиторію новими захоплюючими способами, але і надає користувачеві легкий доступ до товарів і послуг брендів без фізичної присутності в точці продажу. Бізнес завдяки цьому досвіду може використовувати нові канали комунікації та взаємодії цільової аудиторії з їхніми продуктами.
«Раніше відео було одним з найпоширеніших форматів серед рекламодавців для залучення цільової аудиторії, але наступним етапом для цифрової реклами стане інтерактивна банерна реклама», – коментує Віталій Кулько Digital Innovation Coach в Isobar Ukraine.
Більшість користувачів тільки починають взаємодіяти з сучасними технологіями через смартфони і соціальні платформи. CoVID-19 істотно актуалізував і прискорив цей процес. Нова реальність спонукала клієнтів все частіше звертатися за технологічними імерсивними рішеннями.
Раніше Isobar Ukraine разом з Pernod Ricard Ukraine запустили сайт-гру «Згадати все», що піднімає завжди актуальну тему, незалежно від ситуації за вікном, — відповідальне споживання алкоголю.