• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Інтерес до соціальних ініціатив, комбіновані події та внутрішні трансформації. New normal інсайти медіа та PR

16 Грудня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Інтерес до соціальних ініціатив, комбіновані події та внутрішні трансформації. New normal інсайти медіа та PR
Share on FacebookShare on Twitter

Пандемія позначилася на роботі та прибутках медіа, а також на комунікації з бізнесом. Щоб дізнатися, що саме змінилося, Be—it Agency провела опитування Be—it Media Watch серед журналістів і редакторів українських видань і дізналась new normal інсайти медіа та PR. 

За даними опитування, 21% представників медіа цього року почали більше писати про соціальні ініціативи бізнесу, який допомагав суспільству під час карантину. А майже 54% готові робити це надалі. Очікувано, що журналісти вважають масштаб і реальну значимість таких ініціатив як основний привід про них говорити. В цілому ж пандемія показала, що соціальна активність бізнесу — реальний репутаційний інструмент, який зараз отримав «друге дихання». 

Be—it Agency провела опитування Be—it Media Watch серед журналістів і редакторів українських видань

Пандемія додала соціальних і прикладних тем у медійний порядок денний. Але не для всіх. Тема пандемії відходить на другий план, а медіа готові писати про цікаві історії успіху українських компаній, нові продукти, технології та сервіси, подорожі Україною, а також планування сімейного бюджету й альтернативні способи заробітку. Залежно від профілю, медіа хотіли б мати більше інформації про адаптацію та виживання бізнесу в нових умовах (кейси) та про віддалену роботу й навчання (зарплати, пристрої і сервіси, інформаційна безпека вдома тощо). Також журналістам цікаво отримувати більше перевірених даних про те, як підтримувати психічне і фізичне здоров’я, з фаховими рекомендаціями. А от спеціалізовані ЗМІ, наприклад, аграрні та медіа про технології, відзначають, що взагалі не відчули впливу пандемії на актуальність певних тем. 

Майже 40% опитаних журналістів хочуть отримувати новини від компаній частіше

Топ-3 формати в комунікаціях, яких зараз бракує журналістам: події, візуальні матеріали до пресрелізів (ілюстрації, інфографіка тощо) та інформація від перших осіб.  

У відповідь на питання, чи цікаву, актуальну та корисну для роботи інформацію отримують ЗМІ від компаній, майже 40% журналістів і редакторів відповіли ствердно. Але проблема нерелевантних пресрелізів без чіткого інфоприводу чи користі для читача, на думку опитаних, досі є. Також медіа хочуть від пресслужб більш адаптованих матеріалів – під видання та автора. 

Be—it Agency провела опитування Be—it Media Watch серед журналістів і редакторів українських видань
Be—it Agency провела опитування Be—it Media Watch серед журналістів і редакторів українських видань

Троє з чотирьох опитаних надають перевагу комбінованим подіям, щоб обирати – відвідати їх чи підключитися до трансляції. Повернутися ж виключно до традиційного офлайнового формату охочих не знайшлось. При цьому журналісти відзначають, що не почали активніше відвідувати події, навіть коли вони з’явились онлайн. А 23% «відвідують» події навіть рідше.

Опитування Be—it Media Watch серед журналістів і редакторів українських видань
Опитування серед журналістів і редакторів українських видань

Тільки 5% зазначили, що в їхніх редакціях є окремий спеціаліст, відповідальний за фактчекінг.Більшість відзначає, що факти контролює і перевіряє автор статті або редактор. Для того щоб перевірити інформацію, журналісти, як і раніше, звертаються до пресслужби компанії чи організації  або «гуглять» в інтернеті. Загалом медіа ретельніше перевіряють суспільно важливі теми й резонансні цитати, інформацію, що походить із соцмереж, російських ЗМІ та анонімних джерел, на які посилаються інші ЗМІ. Також вони намагаються користуватися як джерелом тільки виданнями з репутацією. Загалом близько 70% респондентів не відчули, що обсяг недостовірної інформації в період пандемії зріс порівняно з тим, як було раніше. 

Журналісти переважно (79%) звіряють з пресслужбами компаній та організацій інформацію зі сторонніх джерел. Ті, хто не звертаються до піарників за уточненнями, пояснюють це їхніми неконкретними відповідями на запити або браком часу. 

Криза пожвавила трансформації та оновлення в редакціях

Близько половини опитаних відзначили зниження доходів від реклами в їхніх виданнях. З погіршенням фінансової ситуації в редакціях 44% були змушені скоротити витрати на нові проєкти та залучати фрілансерів. Кожен другий опитаний зауважив, що криза додала роботи. Однак при цьому для більшості вона ж стала приводом запровадити нові формати у виданнях. А близько третини вдалися до пошуку нових бізнес-моделей і концепцій фінансування та адаптували контент-стратегію. 

Більшість медіа визнають, що спецпроєкти є важливими для доходу редакції. Причому в роботі над спецпроєктами, на думку опитаних, відбувається досить ефективна взаємодія між ЗМІ та компаніями. Адже їхнє бачення того, якими мають бути спецпроєкти, збігається з баченням замовника у 44% і «50/50» — ще у 26%. 

«В комунікаціях ми бачимо, що криза актуалізує важливі теми й інструменти. А також створює простір для експериментів. Ми вчимося ще ефективніше проводити події онлайн, підбирати нові ідеї для контенту та переконувати топ-менеджерів не уникати особистого спілкування в непростий рік, а  редакції — шукати й знаходити нові формати», — коментує Мирослава Грібова, керівниця практики корпоративних комунікацій Be—it Agency. 

«Також пандемія вкотре показала важливість партнерства. Наприклад, увага медіа до суспільно-важливих активностей від бізнесу додатково надихає компанії детальніше про це розповідати, плануючи спецпроєкти. Що, у свою чергу, цікаво медіа. Щоб ця співпраця була ефективніша, з досвіду, рекомендуємо на початку  великих проєктів робити спільну зустріч команда+клієнт+редакція, причому важливо, щоб був присутній редактор чи журналіст, який відповідатиме за текст. І обов’язково зустрічатися в такому ж складі, якщо попри час і зусилля результат не відповідає очікуванням, а аргументи усіх сторін накопичуються. Це допомагає швидше знайти конструктивне рішення, а також дозволяє краще розуміти редакції тим клієнтам, які зазвичай не спілкуються з медіа напряму, і навпаки — команда медіа краще розуміє компанію», — радить Мирослава Грібова.  

Be—it Agency дякує усім колегам у ЗМІ, хто долучився до опитування. 

Фото в заголовку: Markus Winkler / Unsplash


А нещодавно компанія Creative States провела дослідження про те, як українські компанії працюють у період пандемії.

Теги: PRжурналістикаінсайтикоронавірусмедіаопитуванняпандеміяринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.