Інновації в зовнішній рекламі на конференції Best Marketing Practices

Лариса Булатова, директор «Перехід Аутдор» виступить у якості спікера 31 травня на конференції Best Marketing Practices в рамках дев’ятнадцятого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.

#актуальність_доповіді_для_ринку

Зовнішня реклама – найстаріше класичне медіа. ООН як традиційний канал комунікацій більш, ніж будь-який інший, потребує постійних нововведень і розвитку. Крім того, більшість гравців українського рекламного ринку демонструють високу потребу в інноваціях в зовнішній рекламі.

#інноваціі_у_зовнішній_рекламі

Інновації – це те, що є драйвером будь-якої галузі, це найбільш популярна тема останніх років.

На ринку зовнішньої реклами в Україні поки немає масового поширення діджитал-конструкцій, як на інших розвинених ринках. Тим не менше, для нас інновації теж актуальні.

#чого_очікувати_від_виступу

Я поділюся ключовими знаковими міжнародними та українськими кейсами, які вже запущені і / або запускаються у нас.

Повна програма конференції Best Marketing Practices доступна за посиланням.

Хочете дізнатися більше? Приходьте на конференцію і отримаєте нові практичні знання, вчіться на чужих помилках і переймайте майстерність, надихаючись на нові сміливі рішення!

Аби відвідати КМФР 2018, вам необхідно зареєструватися на сайті і оформити необхідну кількість акредитацій.

Якщо у вас виникли будь-які питання або труднощі, просимо звертатися до оргкомітету конкурсу за телефоном: (+38044) 490-90-30 або по e-mail: [email protected], Ольга Підгорська.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...