28 жовтня у ЦеХаб відбудеться подія, яку варто відвідати усім профі рекламного ринку. Унікальна за змістом зустріч Innomarketing Day – жива презентація технологій для маркетингових та рекламних сервісів. Оскільки  сучасний світ комунікацій переважно цифровий та віртуальний, он-лайн вплив на споживачів стає дедалі більш досконалим та різноманітним. Комунікаційна стратегія сьогодні – це не просування, а інтеграція бренду у повсякденне життя споживача. Штучний інтелект, Big Data, кіберпростір та соціальні мережі, мобільні додатки, чат-боти, віртуальні агенти та додана реальність допомагають компаніям стати ближче до аудиторії. Але Data Science розвивається, і сучасні проекти у маркетингових сервісах потребують нових моделей спілкування з клієнтами.

Які інструменти допоможуть знайти спільну мову зі споживачами у цифровому просторі? Всі, хто зацікавлений у вдосконаленні маркетингового сервісу, матимуть можливість отримати відповіді з перших рук: нова інформація і практичний досвід,  професійні поради та експрес-консультації від спікерів заходу.

Захід проводиться за ініціативою МАМІ та за підтримки комітету ВРК з інновацій та стартапів. Івент буде проходити в інноваційно-освітньому просторі ЦеХАБ, яке вже встигло стати загальнодоступною платформою для обміну знаннями та досвідом в галузі сучасних технологій, з практичним застосуванням у професійній діяльності та житті.

28 жовтня (Пн), з 18:30 до 21:30

18:30-19:00 – реєстрація учасників,

19:00-21:00 – презентації Startups&Innovations по 10 хв.

21:00-21:30 – спілкування

Місце:  ЦеХАБ (Київ, вул. Хрещатик, 29, 2-й поверх)

Вартість участі: 300 грн.  Для учасників МАМІ і ВРК, та ваших клієнтів участь БЕЗКОШТОВНА!

Реєстрація обов’язкова за посиланням.

Контакти: [email protected], (067) 657 24 02, Анна Силенко та Тетяна Мехед.

Слідкуйте за подією на сторінці Facebook.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новые потребители пост-карантинной экономики. Что нужно знать о поколении Z? (Инфографика)

Сегодня каждый третий человек на планете рожден после 2000 года. Именно они будут диктовать условия в ближайшую новую эпоху – ...

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Кураж онлайн кавер

Кураж онлайн продовжується: розклад активностей на тиждень

Кураж — улюблена київська барахолка — із приходом карантину вийшов в онлайн, щоб не розлучатися зі своїми гостями. Онлайн-заходи вдало ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Docudays

Фестиваль 17 Docudays UA відбудеться онлайн

Цього року у зв’язку з карантином організатори вирішили провести 17 Docudays UA онлайн з 24 квітня по 3 травня! Усі фестивальні ...