Innomarketing Day 2:  марафон сучасних маркетингових технологій.

28 жовтня у ЦеХаб відбудеться подія, яку варто відвідати усім профі рекламного ринку. Унікальна за змістом зустріч Innomarketing Day – жива презентація технологій для маркетингових та рекламних сервісів. Оскільки  сучасний світ комунікацій переважно цифровий та віртуальний, он-лайн вплив на споживачів стає дедалі більш досконалим та різноманітним. Комунікаційна стратегія сьогодні – це не просування, а інтеграція бренду у повсякденне життя споживача. Штучний інтелект, Big Data, кіберпростір та соціальні мережі, мобільні додатки, чат-боти, віртуальні агенти та додана реальність допомагають компаніям стати ближче до аудиторії. Але Data Science розвивається, і сучасні проекти у маркетингових сервісах потребують нових моделей спілкування з клієнтами.

Які інструменти допоможуть знайти спільну мову зі споживачами у цифровому просторі? Всі, хто зацікавлений у вдосконаленні маркетингового сервісу, матимуть можливість отримати відповіді з перших рук: нова інформація і практичний досвід,  професійні поради та експрес-консультації від спікерів заходу.

Захід проводиться за ініціативою МАМІ та за підтримки комітету ВРК з інновацій та стартапів. Івент буде проходити в інноваційно-освітньому просторі ЦеХАБ, яке вже встигло стати загальнодоступною платформою для обміну знаннями та досвідом в галузі сучасних технологій, з практичним застосуванням у професійній діяльності та житті.

28 жовтня (Пн), з 18:30 до 21:30

18:30-19:00 – реєстрація учасників,

19:00-21:00 – презентації Startups&Innovations по 10 хв.

21:00-21:30 – спілкування

Місце:  ЦеХАБ (Київ, вул. Хрещатик, 29, 2-й поверх)

Вартість участі: 300 грн.  Для учасників МАМІ і ВРК, та ваших клієнтів участь БЕЗКОШТОВНА!

Реєстрація обов’язкова за посиланням.

Контакти: [email protected], (067) 657 24 02, Анна Силенко та Тетяна Мехед.

Слідкуйте за подією на сторінці Facebook.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...