28 жовтня у ЦеХаб відбудеться подія, яку варто відвідати усім профі рекламного ринку. Унікальна за змістом зустріч Innomarketing Day – жива презентація технологій для маркетингових та рекламних сервісів. Оскільки  сучасний світ комунікацій переважно цифровий та віртуальний, он-лайн вплив на споживачів стає дедалі більш досконалим та різноманітним. Комунікаційна стратегія сьогодні – це не просування, а інтеграція бренду у повсякденне життя споживача. Штучний інтелект, Big Data, кіберпростір та соціальні мережі, мобільні додатки, чат-боти, віртуальні агенти та додана реальність допомагають компаніям стати ближче до аудиторії. Але Data Science розвивається, і сучасні проекти у маркетингових сервісах потребують нових моделей спілкування з клієнтами.

Які інструменти допоможуть знайти спільну мову зі споживачами у цифровому просторі? Всі, хто зацікавлений у вдосконаленні маркетингового сервісу, матимуть можливість отримати відповіді з перших рук: нова інформація і практичний досвід,  професійні поради та експрес-консультації від спікерів заходу.

Захід проводиться за ініціативою МАМІ та за підтримки комітету ВРК з інновацій та стартапів. Івент буде проходити в інноваційно-освітньому просторі ЦеХАБ, яке вже встигло стати загальнодоступною платформою для обміну знаннями та досвідом в галузі сучасних технологій, з практичним застосуванням у професійній діяльності та житті.

28 жовтня (Пн), з 18:30 до 21:30

18:30-19:00 – реєстрація учасників,

19:00-21:00 – презентації Startups&Innovations по 10 хв.

21:00-21:30 – спілкування

Місце:  ЦеХАБ (Київ, вул. Хрещатик, 29, 2-й поверх)

Вартість участі: 300 грн.  Для учасників МАМІ і ВРК, та ваших клієнтів участь БЕЗКОШТОВНА!

Реєстрація обов’язкова за посиланням.

Контакти: [email protected], (067) 657 24 02, Анна Силенко та Тетяна Мехед.

Слідкуйте за подією на сторінці Facebook.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.