Інфлюенсер-маркетинг в FMCG. Стратегії, що працюватимуть у 2021-му

23 грудня, в середу, о 17:00 агенція стратегічного інфлюенсер-маркетингу AIR Brands проведе безкоштовний онлайн-мітап «Інфлюенсер-маркетинг в FMCG. Стратегії, що працюватимуть у 2021-му».

Серед клієнтів AIR Brands: Nestle, Avon, McDonald’s, Coca-Cola, «Моршинська», Dirol, Carlsberg, Oriflame та багато інших.

Інфлюенсер-маркетинг — ідеальний канал для просування FMCG-товарів. На мітапі AIR Brands розповість, чому робота з блогерами та використання соціальних мереж показують значні результати саме для сфери FMCG.

Тетяна Урюпова, Head of AIR Brands, розповість про складові успішної рекламної кампанії на прикладах кейсів:

  • «Lion». Як вирішувати завдання бренду з TikTok-будинком.
  • «Фрекен БОК». Як змінити сприйняття продукту за допомогою блогерів.

Наприкінці мітапу учасники зможуть отримати відповіді на запитання від Тетяни на Q&A-сесії.

Для кого цей мітап буде корисний:

  • компаніям зі сфери FMCG: продукти харчування, снеки, напої, корми для тварин, косметика, побутова хімія;
  • брендам, які спробували працювати з блогерами, але не отримали результат і хочуть стратегічно підійти до цього завдання;
  • тим, хто хоче переконатися, що інфлюенсер-маркетинг спрацює для їх бренду;
  • брендам, які хочуть переконатися в ефективності інфлюенсерів і готують бюджет на інфлюенсер-маркетинг на 2021 рік.

Формат участі: онлайн-трансляція на YouTube.

Дата: 23 грудня, з 17:00 до 18:00

Всі зареєстровані учасники отримають запис мітапу.

Реєстрація за посиланням.

Інфлюенсер-маркетинг в FMCG

Напередодні вихідних та локдауну команда Adsider Live зібрала 12 годин доповідей про стратегії зростання на 2021. Пропонуємо вам прочитати, що увійшло в добірку.

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.