Інфлюенсер-маркетинг в FMCG. Стратегії, що працюватимуть у 2021-му

23 грудня, в середу, о 17:00 агенція стратегічного інфлюенсер-маркетингу AIR Brands проведе безкоштовний онлайн-мітап «Інфлюенсер-маркетинг в FMCG. Стратегії, що працюватимуть у 2021-му».

Серед клієнтів AIR Brands: Nestle, Avon, McDonald’s, Coca-Cola, «Моршинська», Dirol, Carlsberg, Oriflame та багато інших.

Інфлюенсер-маркетинг — ідеальний канал для просування FMCG-товарів. На мітапі AIR Brands розповість, чому робота з блогерами та використання соціальних мереж показують значні результати саме для сфери FMCG.

Тетяна Урюпова, Head of AIR Brands, розповість про складові успішної рекламної кампанії на прикладах кейсів:

  • «Lion». Як вирішувати завдання бренду з TikTok-будинком.
  • «Фрекен БОК». Як змінити сприйняття продукту за допомогою блогерів.

Наприкінці мітапу учасники зможуть отримати відповіді на запитання від Тетяни на Q&A-сесії.

Для кого цей мітап буде корисний:

  • компаніям зі сфери FMCG: продукти харчування, снеки, напої, корми для тварин, косметика, побутова хімія;
  • брендам, які спробували працювати з блогерами, але не отримали результат і хочуть стратегічно підійти до цього завдання;
  • тим, хто хоче переконатися, що інфлюенсер-маркетинг спрацює для їх бренду;
  • брендам, які хочуть переконатися в ефективності інфлюенсерів і готують бюджет на інфлюенсер-маркетинг на 2021 рік.

Формат участі: онлайн-трансляція на YouTube.

Дата: 23 грудня, з 17:00 до 18:00

Всі зареєстровані учасники отримають запис мітапу.

Реєстрація за посиланням.

Інфлюенсер-маркетинг в FMCG

Напередодні вихідних та локдауну команда Adsider Live зібрала 12 годин доповідей про стратегії зростання на 2021. Пропонуємо вам прочитати, що увійшло в добірку.

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.