23 грудня, в середу, о 17:00 агенція стратегічного інфлюенсер-маркетингу AIR Brands проведе безкоштовний онлайн-мітап «Інфлюенсер-маркетинг в FMCG. Стратегії, що працюватимуть у 2021-му».
Серед клієнтів AIR Brands: Nestle, Avon, McDonald’s, Coca-Cola, «Моршинська», Dirol, Carlsberg, Oriflame та багато інших.
Інфлюенсер-маркетинг — ідеальний канал для просування FMCG-товарів. На мітапі AIR Brands розповість, чому робота з блогерами та використання соціальних мереж показують значні результати саме для сфери FMCG.
Тетяна Урюпова, Head of AIR Brands, розповість про складові успішної рекламної кампанії на прикладах кейсів:
- «Lion». Як вирішувати завдання бренду з TikTok-будинком.
- «Фрекен БОК». Як змінити сприйняття продукту за допомогою блогерів.
Наприкінці мітапу учасники зможуть отримати відповіді на запитання від Тетяни на Q&A-сесії.
Для кого цей мітап буде корисний:
- компаніям зі сфери FMCG: продукти харчування, снеки, напої, корми для тварин, косметика, побутова хімія;
- брендам, які спробували працювати з блогерами, але не отримали результат і хочуть стратегічно підійти до цього завдання;
- тим, хто хоче переконатися, що інфлюенсер-маркетинг спрацює для їх бренду;
- брендам, які хочуть переконатися в ефективності інфлюенсерів і готують бюджет на інфлюенсер-маркетинг на 2021 рік.
Формат участі: онлайн-трансляція на YouTube.
Дата: 23 грудня, з 17:00 до 18:00
Всі зареєстровані учасники отримають запис мітапу.
Реєстрація за посиланням.
Напередодні вихідних та локдауну команда Adsider Live зібрала 12 годин доповідей про стратегії зростання на 2021. Пропонуємо вам прочитати, що увійшло в добірку.