• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Інфлюенсер-маркетинг в FMCG. Стратегії, що працюватимуть у 2021-му

21 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Інфлюенсер-маркетинг в FMCG. Стратегії, що працюватимуть у 2021-му
Share on FacebookShare on Twitter

23 грудня, в середу, о 17:00 агенція стратегічного інфлюенсер-маркетингу AIR Brands проведе безкоштовний онлайн-мітап «Інфлюенсер-маркетинг в FMCG. Стратегії, що працюватимуть у 2021-му».

Серед клієнтів AIR Brands: Nestle, Avon, McDonald’s, Coca-Cola, «Моршинська», Dirol, Carlsberg, Oriflame та багато інших.

Інфлюенсер-маркетинг — ідеальний канал для просування FMCG-товарів. На мітапі AIR Brands розповість, чому робота з блогерами та використання соціальних мереж показують значні результати саме для сфери FMCG.

Тетяна Урюпова, Head of AIR Brands, розповість про складові успішної рекламної кампанії на прикладах кейсів:

  • «Lion». Як вирішувати завдання бренду з TikTok-будинком.
  • «Фрекен БОК». Як змінити сприйняття продукту за допомогою блогерів.

Наприкінці мітапу учасники зможуть отримати відповіді на запитання від Тетяни на Q&A-сесії.

Для кого цей мітап буде корисний:

  • компаніям зі сфери FMCG: продукти харчування, снеки, напої, корми для тварин, косметика, побутова хімія;
  • брендам, які спробували працювати з блогерами, але не отримали результат і хочуть стратегічно підійти до цього завдання;
  • тим, хто хоче переконатися, що інфлюенсер-маркетинг спрацює для їх бренду;
  • брендам, які хочуть переконатися в ефективності інфлюенсерів і готують бюджет на інфлюенсер-маркетинг на 2021 рік.

Формат участі: онлайн-трансляція на YouTube.

Дата: 23 грудня, з 17:00 до 18:00

Всі зареєстровані учасники отримають запис мітапу.

Реєстрація за посиланням.

Інфлюенсер-маркетинг в FMCG

Напередодні вихідних та локдауну команда Adsider Live зібрала 12 годин доповідей про стратегії зростання на 2021. Пропонуємо вам прочитати, що увійшло в добірку.

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Громадська організація Design for Ukraine оголосила про запуск першого в Україні масштабного дослідження, присвяченого професійній етиці у сфері дизайну. Через онлайн-опитування команда хоче з’ясувати, як українські дизайнери та дизайнерки сприймають...

Читати даліDetails

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.