IKEA выпустила рекламные щиты с «исчезнувшими» товарами в знак отказа от бумажного каталога

Производитель мебели и предметов декора IKEA откажется от выпуска своего бумажного каталога в Дании. Об этом пишет портал AdWeek.

Бумажный каталог издается в Дании более 50 лет, его аудитория — около 2 млн человек. Однако с этого года подразделение IKEA в этой стане решило перейти на электронную версию издания. На такой шаг компания пошла с целью снизить негативное влияние на окружающую среду.

И чтобы рассказать датчанам об этом нововведении, была запущена специальная кампания. На автобусных остановках датских городов появились рекламные щиты с «исчезнувшими» товарами IKEA (от которых оставили только силуэт, а основу сделали прозрачной). А искать их предлагалось на сайте компании, в разделе «Электронный каталог».

ikea catalog denmark ads 1  - IKEA выпустила рекламные щиты с «исчезнувшими» товарами в знак отказа от бумажного каталога

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.