Євген Клопотенко — новий селебриті-бренд у портфелі компанії Art Nation Agency

 Кулінарний експерт №1 в Україні Євген Клопотенко — новий селебриті-бренд у портфелі компанії Art Nation Agency. Відтепер агенція управляє комерційними правами бренда та представляє його інтереси у b2b-просторі. Це відкриває нові можливості для виробників продуктів харчування, фуд-ритейлерів та корпорацій, які прагнуть у колаборації з експертом покращувати культуру харчування країни. Art Nation Agency пропонує такі можливі послуги з новим брендом: ліцензування товарів, промокампанії, Private label, спонсорство, product placement, ділові заходи.

Євген Клопотенко — автор популярного сайту рецептів klopotenko.com та відомий кулінарний експерт. За його акаунтами в соціальних мережах слідкує півмільйона фоловерів, а відео з рецептами на YouTube-каналі переглянули вже майже мільйон людей. Євген Клопотенко знаний як кулінарний експерт “Сніданку з 1+1” та ведучий програми “Енеїда” на UA: Перший.

 “Люди люблять людей. Саме тому ми розвиваємо селебриті-маркетинг в Україні, оскільки це ефективний інструмент для взаємодії з аудиторією. Ми розширили наш портфель брендів новим ім’ям. Євген Клопотенко — професіонал, який говорить зрозумілою мовою. Кожен його рецепт — це чарівне поєднання простих інгредієнтів. Співпраця з ним відкриває нові можливості — ми будемо створювати продукти-блокбастери від кулінарного експерта №1 в Україні і разом з партнерами покращувати культуру харчування. З тими, хто хоче долучитися до гастрономічної національної історії, ми вже ведемо переговори. Колаборація з відомим кулінарним експертом дає чимало переваг вашому бізнесу, але головне  — це збільшення продажу та посилення іміджу. Цього ми і будемо прагнути”, — коментує генеральний продюсер Art Nation Agency Едуард Ахрамович.

 

Вибір партнера — це відповідальний процес. Тому я зазвичай дуже прискіпливо ставлюся до цього. Радий розпочати співпрацю з агентством, тому що наші цінності у цьому відношенні збігаються. Впевнений, що наша співпраця буде плодотворною”, – коментує Євген Клопотенко. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...