Кулінарний експерт №1 в Україні Євген Клопотенко — новий селебриті-бренд у портфелі компанії Art Nation Agency. Відтепер агенція управляє комерційними правами бренда та представляє його інтереси у b2b-просторі. Це відкриває нові можливості для виробників продуктів харчування, фуд-ритейлерів та корпорацій, які прагнуть у колаборації з експертом покращувати культуру харчування країни. Art Nation Agency пропонує такі можливі послуги з новим брендом: ліцензування товарів, промокампанії, Private label, спонсорство, product placement, ділові заходи.

Євген Клопотенко — автор популярного сайту рецептів klopotenko.com та відомий кулінарний експерт. За його акаунтами в соціальних мережах слідкує півмільйона фоловерів, а відео з рецептами на YouTube-каналі переглянули вже майже мільйон людей. Євген Клопотенко знаний як кулінарний експерт “Сніданку з 1+1” та ведучий програми “Енеїда” на UA: Перший.

 “Люди люблять людей. Саме тому ми розвиваємо селебриті-маркетинг в Україні, оскільки це ефективний інструмент для взаємодії з аудиторією. Ми розширили наш портфель брендів новим ім’ям. Євген Клопотенко — професіонал, який говорить зрозумілою мовою. Кожен його рецепт — це чарівне поєднання простих інгредієнтів. Співпраця з ним відкриває нові можливості — ми будемо створювати продукти-блокбастери від кулінарного експерта №1 в Україні і разом з партнерами покращувати культуру харчування. З тими, хто хоче долучитися до гастрономічної національної історії, ми вже ведемо переговори. Колаборація з відомим кулінарним експертом дає чимало переваг вашому бізнесу, але головне  — це збільшення продажу та посилення іміджу. Цього ми і будемо прагнути”, — коментує генеральний продюсер Art Nation Agency Едуард Ахрамович.

 

Вибір партнера — це відповідальний процес. Тому я зазвичай дуже прискіпливо ставлюся до цього. Радий розпочати співпрацю з агентством, тому що наші цінності у цьому відношенні збігаються. Впевнений, що наша співпраця буде плодотворною”, – коментує Євген Клопотенко. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...