Є сенс прочитати прес-реліз про нову кампанію від Альфа-Банку для додатка Sense SuperApp

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.387 зробили кампанію про запуск цифрового банку Sense SuperApp. Це додаток для мобільного банкінгу та ще багатьох послуг, головною особливістю яких є «супер», а то і «гіпер» персоналізація. У «Сенсі» можна налаштувати все: від тону спілкування, фону додатка, оформлення до навіть набору послуг і функцій, що будуть відображені на робочому столі користувача.

Зазвичай, коли продукти і бренди заявляють, що вони «для всіх», ми хіхікаємо. Але у разі із «Сенсом» це виявилось правдою, тому навіть не до посмішки. Справа в тому, що банківський додаток (сам по собі) — штука потрібна більшості дорослих людей. А коли цей додаток ще й підлаштовується персонально під кожного користувача — виходу немає, доводиться визнати: Sense SuperApp — це реально для всіх.

Для перевірки того, наскільки «Сенс» підлаштовується під користувача, є один простий експеримент: треба просто порівняти, як виглядають робочі столи кількох різних людей. І знаєте, що виявиться? Виявиться, що кожен виглядає по-своєму і повністю унікально. Через усі ці факти в рекламній кампанії для запуску суперапа з’явилось стратегічне повідомлення: Альфа-Банк Україна створив 42 млн додатків. Тобто це (приблизно) для кожного українця — свій.

А що ж робити з креативом, коли стратегія каже, що в нас продукт для всього населення країни? Доводиться робити рекламу для кожного, навіть дуже особливого українця, про його персональну родзинку, а то і виноградинку. Окрему рекламу для того, хто любить голубів, хто в душі вовк, у кого хрустять коліна і ще для тисяч особливих, як сніжинки, людей.

Є сенс для тих, хто аж палає
Є сенс для тих, хто gkenf' vjde yf rkfdbfnehb
Є сенс для тих, хто
Є сенс для тих, хто паукан
Є сенс для тих, хто чекає на зелений

Так до рекламної кампанії від креативної агенції Bickerstaff.935 увійшли 53 різні рекламні ролики і 72 унікальні дизайни для зовнішньої реклами. А, і ще один ролик на 12 хвилин про всіх, все і по-всякому.

Повний метр вийшов ось таким:

А для тих, хто не любить довго дивитись, зробили короткі версії по 10 секунд, усе про той самий сенс:

А щоб розмістити побільше реклами на (як не крути) обмеженій кількості носіїв, зробили ще й інстаборди, на яких з Fffffface.me розмістили візуальний код, що зчитується камерою смартфону та видає рандомний дизайн у стилі кампанії та маску до пари. 

Та цього, очевидно, недостатньо, подумаєте ви. Так само подумали і Альфа-Банк з Бікерстафом та видали ще й сайт, де кожен, хто не знайшов свій сенс у вже існуючій рекламі, зможе створити свою власну — ту, що вже точно про нього чи про неї. На сайті  можна зробити копірайт для білбордів або озвучку для одного із 6-ти запропонованих відеороликів. Найкрутіші борди Альфа-Банк ще й пообіцяли повісити в рідних містах найкреативніших авторів з народу.

UGC-відео від користувачів:

Керівниця напрямку маркетингу мобільного банку Альфа-Банк Україна, Аліна Онищенко: «Наш продукт – унікальний та наповнений абсолютно новими ідеями великої творчої команди. Для нас це був серйозний та сміливий виклик зробити те, чого ще ніколи не було. Саме таке послання ми й вибрали для рекламної кампанії, саме так і створювали креативи з агентством — ми для кожного. За півтора місяця було створено 250 креативів і більше чотирьох тисяч їх адаптацій. Що ж, не шукали з креативним агентством легких шляхів, йшли “болотними стежками” і залишилися дуже задоволеними результатом. Для мене є сенс у тому, щоб бути сміливим та вірним собі та своїм ідеям, а який сенс для вас — сподіваюся, вам захочеться перевірити це самим!».

Режисер Євген Гожейший: «Якби Ісус Христос пахнув, то це був би аромат нової рекламної кампанії Sense SuperApp».


Нагадаємо, нещодавно Альфа-Банк разом з Bickerstaff.497 запустив рекламну кампанію про кредит готівкою. Точніше, креативний тандем видав інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.