• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Є сенс прочитати прес-реліз про нову кампанію від Альфа-Банку для додатка Sense SuperApp

16 Грудня, 2020
Час прочитання: 4 хв.
A A
Є сенс прочитати прес-реліз про нову кампанію від Альфа-Банку для додатка Sense SuperApp
Share on FacebookShare on Twitter

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.387 зробили кампанію про запуск цифрового банку Sense SuperApp. Це додаток для мобільного банкінгу та ще багатьох послуг, головною особливістю яких є «супер», а то і «гіпер» персоналізація. У «Сенсі» можна налаштувати все: від тону спілкування, фону додатка, оформлення до навіть набору послуг і функцій, що будуть відображені на робочому столі користувача.

Зазвичай, коли продукти і бренди заявляють, що вони «для всіх», ми хіхікаємо. Але у разі із «Сенсом» це виявилось правдою, тому навіть не до посмішки. Справа в тому, що банківський додаток (сам по собі) — штука потрібна більшості дорослих людей. А коли цей додаток ще й підлаштовується персонально під кожного користувача — виходу немає, доводиться визнати: Sense SuperApp — це реально для всіх.

Для перевірки того, наскільки «Сенс» підлаштовується під користувача, є один простий експеримент: треба просто порівняти, як виглядають робочі столи кількох різних людей. І знаєте, що виявиться? Виявиться, що кожен виглядає по-своєму і повністю унікально. Через усі ці факти в рекламній кампанії для запуску суперапа з’явилось стратегічне повідомлення: Альфа-Банк Україна створив 42 млн додатків. Тобто це (приблизно) для кожного українця — свій.

А що ж робити з креативом, коли стратегія каже, що в нас продукт для всього населення країни? Доводиться робити рекламу для кожного, навіть дуже особливого українця, про його персональну родзинку, а то і виноградинку. Окрему рекламу для того, хто любить голубів, хто в душі вовк, у кого хрустять коліна і ще для тисяч особливих, як сніжинки, людей.

Є сенс для тих, хто аж палає
Є сенс для тих, хто gkenf' vjde yf rkfdbfnehb
Є сенс для тих, хто
Є сенс для тих, хто паукан
Є сенс для тих, хто чекає на зелений

Так до рекламної кампанії від креативної агенції Bickerstaff.935 увійшли 53 різні рекламні ролики і 72 унікальні дизайни для зовнішньої реклами. А, і ще один ролик на 12 хвилин про всіх, все і по-всякому.

Повний метр вийшов ось таким:

А для тих, хто не любить довго дивитись, зробили короткі версії по 10 секунд, усе про той самий сенс:

А щоб розмістити побільше реклами на (як не крути) обмеженій кількості носіїв, зробили ще й інстаборди, на яких з Fffffface.me розмістили візуальний код, що зчитується камерою смартфону та видає рандомний дизайн у стилі кампанії та маску до пари. 

Та цього, очевидно, недостатньо, подумаєте ви. Так само подумали і Альфа-Банк з Бікерстафом та видали ще й сайт, де кожен, хто не знайшов свій сенс у вже існуючій рекламі, зможе створити свою власну — ту, що вже точно про нього чи про неї. На сайті  можна зробити копірайт для білбордів або озвучку для одного із 6-ти запропонованих відеороликів. Найкрутіші борди Альфа-Банк ще й пообіцяли повісити в рідних містах найкреативніших авторів з народу.

UGC-відео від користувачів:

Керівниця напрямку маркетингу мобільного банку Альфа-Банк Україна, Аліна Онищенко: «Наш продукт – унікальний та наповнений абсолютно новими ідеями великої творчої команди. Для нас це був серйозний та сміливий виклик зробити те, чого ще ніколи не було. Саме таке послання ми й вибрали для рекламної кампанії, саме так і створювали креативи з агентством — ми для кожного. За півтора місяця було створено 250 креативів і більше чотирьох тисяч їх адаптацій. Що ж, не шукали з креативним агентством легких шляхів, йшли “болотними стежками” і залишилися дуже задоволеними результатом. Для мене є сенс у тому, щоб бути сміливим та вірним собі та своїм ідеям, а який сенс для вас — сподіваюся, вам захочеться перевірити це самим!».

Режисер Євген Гожейший: «Якби Ісус Христос пахнув, то це був би аромат нової рекламної кампанії Sense SuperApp».


Нагадаємо, нещодавно Альфа-Банк разом з Bickerstaff.497 запустив рекламну кампанію про кредит готівкою. Точніше, креативний тандем видав інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік.

Теги: Bickerstaffбанкигуморзовнішня рекламакреативмобільні додаткиреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.