Ібонорм і Проектостабіл. Команда DIEVO випустила чарівні digital-таблетки для рекламістів

Digital-агенція повного циклу DIEVO (входить до групи компаній NOSTRA Communications Group) розряджає вибухову атмосферу навколо медичної теми серією доступних «ліків» для фахівців рекламного ринку

Зима – традиційно гарячий період для фармкомпаній: якою б не була ситуація у країні, а люди хворіли, хворіють і хворітимуть. У лютому, коли застуда та грип спроваджують на лікарняний кожного третього, це особливо помітно. Як і рекламу ліків.

Саме наприкінці зими реклама лікарських засобів сягає апогею. Про ліки від кашлю говорять з сіті-лайтів, постерів у метро, з екранів ТВ, ноутбука та смартфону. Що вже казати про діджитальників, які не лише споживають, а й просувають подібний контент! Та й у соціальних мережах взимку тільки і розмов, що про медицину, фармакологію і рекламу медичних препаратів.

А цієї зими український Facebook ще й вибухнув терабайтами дописів на підтримку Уляни Супрун. До обговорення ситуації з відстороненням очільника МОЗ долучилися всі, кому небайдужий розвиток української медицини. Агенція DIEVO як соціально-активна компанія також не лишилося осторонь. На підтримку пані Уляни і щоб підбадьорити колег із digital-простіру, агенція випустила серію доступних «ліків» для всіх, хто віддано хворіє на рекламу.

«Часом доводиться працювати з проектом під тиском обставин. Хто з нас у такі моменти не мріяв про «чарівну пігулку», яка моментально вирішить всі проблеми і допоможе здійснити задумане? – Андрій Чуйко, директор зі стратегії та креативу агенції DIEVO. – Ідея такої пігулки і стала основою для нашої серії «препаратів» для рекламістів».

Digital-таблетки від DIEVO – це набір із 10 тематичних стікерів для Telegram, які допоможуть будь-якому рекламісту завжди бути в тонусі та доброму гуморі і швидко вирішувати проблемні питання. «Ліки» для «дієвої» роботи пройшли ретельні внутрішні дослідження: спершу у процесі штормінгу команда агенції згенерувала близько 20 стікерів, серед яких шляхом голосування обрали 10 найкращих. Саме ці стікери згодом і проілюстровали та підготували для використання у Telegram. Завантажити «діджитал-препарати» для джедаїв реклами «без SMS та реєстрації» можна тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.