Ібонорм і Проектостабіл. Команда DIEVO випустила чарівні digital-таблетки для рекламістів

Digital-агенція повного циклу DIEVO (входить до групи компаній NOSTRA Communications Group) розряджає вибухову атмосферу навколо медичної теми серією доступних «ліків» для фахівців рекламного ринку

Зима – традиційно гарячий період для фармкомпаній: якою б не була ситуація у країні, а люди хворіли, хворіють і хворітимуть. У лютому, коли застуда та грип спроваджують на лікарняний кожного третього, це особливо помітно. Як і рекламу ліків.

Саме наприкінці зими реклама лікарських засобів сягає апогею. Про ліки від кашлю говорять з сіті-лайтів, постерів у метро, з екранів ТВ, ноутбука та смартфону. Що вже казати про діджитальників, які не лише споживають, а й просувають подібний контент! Та й у соціальних мережах взимку тільки і розмов, що про медицину, фармакологію і рекламу медичних препаратів.

А цієї зими український Facebook ще й вибухнув терабайтами дописів на підтримку Уляни Супрун. До обговорення ситуації з відстороненням очільника МОЗ долучилися всі, кому небайдужий розвиток української медицини. Агенція DIEVO як соціально-активна компанія також не лишилося осторонь. На підтримку пані Уляни і щоб підбадьорити колег із digital-простіру, агенція випустила серію доступних «ліків» для всіх, хто віддано хворіє на рекламу.

«Часом доводиться працювати з проектом під тиском обставин. Хто з нас у такі моменти не мріяв про «чарівну пігулку», яка моментально вирішить всі проблеми і допоможе здійснити задумане? – Андрій Чуйко, директор зі стратегії та креативу агенції DIEVO. – Ідея такої пігулки і стала основою для нашої серії «препаратів» для рекламістів».

DIEVO stickers 491x768 - Ібонорм і Проектостабіл. Команда DIEVO випустила чарівні digital-таблетки для рекламістів

Digital-таблетки від DIEVO – це набір із 10 тематичних стікерів для Telegram, які допоможуть будь-якому рекламісту завжди бути в тонусі та доброму гуморі і швидко вирішувати проблемні питання. «Ліки» для «дієвої» роботи пройшли ретельні внутрішні дослідження: спершу у процесі штормінгу команда агенції згенерувала близько 20 стікерів, серед яких шляхом голосування обрали 10 найкращих. Саме ці стікери згодом і проілюстровали та підготували для використання у Telegram. Завантажити «діджитал-препарати» для джедаїв реклами «без SMS та реєстрації» можна тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Очільниця маркетингової компанії The Word Pro розповіла про діджитал-тренди в соцмережах, якими є сенс скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.

TikTok_news_1920x1080_

Какое лето, такие и песни: топ вирусных трендов и треков лета-2020 в TikTok

Пока весь мир с замиранием сердца наблюдал за тем, как решается судьба TikTok в США, лето 2020 года, несомненно, запомнится как лето в стиле TikTok. ...

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Агенція Dozen відкриває офіс у Польщі

Брендингова агенція Dozen відкриває офіс у Варшаві, який стане центральноєвропейським хабом компанії. Новий офіс очолить Олена Твердохліб, керівна партнерка і ...

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...