Як бренди зростають за рахунок сміливості. Лекція Фернандо Мачадо

17 квітня о 15.00 відбудеться онлайн-лекція екс-директора з маркетингу Burger King Фернандо Мачадо — найсміливішого маркетолога в рекламному світі.

Фернандо Мачадо

Дос’є Фернандо Мачадо

  • зібрав колекцію з більш ніж 160 Каннських левів (8 з яких — Гран-прі фестивалю), 24 нагороди Yellow Pencil, нагороди Best of Show — One Show, Grandy і 2 Grand Effie в Північній Америці;
  • єдина людина в історії, яка була двічі визнана grand brand genius за версією AdWeek;
  • третій у списку найвпливовіших директорів з маркетингу за версією журналу Forbes;
  • голова The One Club for Creativity;
  • член ради D & AD Impact і комітету Cannes Lions;
  • людина, яка обіграла Google сміливим креативним рішенням, працювала над реалізацією легендарних кампаній: Whopper Detour, Google Home of the Whopper, KFG, Burger Queen і McWhopper;
  • автор легендарної кампанії Dove beauty sketches.

Лекція лише для сміливих

«Якщо під час рекламної кампанії ми не йдемо на ризик — значить ми щось робимо не так», — це філософія Фернандо Мачадо — найсміливішого директора з маркетингу в рекламному світі. Використовуючи стратегію сміливих креативних рішень, Фернандо перетворив Burger King у бренд-інфопривід.

Під час своєї лекції Фернандо розповість, як трансформувати свою креативність і надихати команду на грандіозні ідеї. Ми дізнаємося, як донести клієнту, що йти на ризик — це нормально та навчимося продавати сміливі ідеї навіть найсуворішим клієнтам.

У квітні цього року Фернандо залишає посаду директора з маркетингу, через 7 років роботи з Burger King. Тепер він очолюватиме маркетинг Activision Blizzard, одного з найбільших видавців відеоігор у світі (Call of Duty, World of Warcraft, Diablo etc). Ця лекція — квінтесенція його досвіду та знань, якими він готовий поділитися з усіма сміливцями рекламної індустрії.

Три кити лекції

Натхнення

  • Методи розкриття творчого потенціалу в собі і своїй команді.
  • Як правильно доносити команді ризиковані ідеї?
  • Точка зору клієнта.
  • Сенс продукту для аудиторії.

Ризики

  • Чому, якщо ідея не розбурхує — вона не найкраща?
  • Чому ризикованість є суперсилою впливових брендів?
  • Як вільно творити за межами зони комфорту?

Продажі

  • Як продати клієнтові найсмиливішу ідею?
  • Як трансформувати рекламну кампанію в продажі?

Вартість лекції — 30 USD

Дата і час: 17 квітня, 15.00

Мова лекції — англійська.
Залишити заявку можна тут.


Пропонуємо вам також відвідати серію вебінарів про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Сумний мандрил, що грає на гітарі, або Як показати, навіщо людям подорожі

Життя не мусить обмежуватися сірою буденністю. А сумний мандрил, який грає на гітарі, нагадує нам, що це послання – не пусті слова.