Я ненавиджу цю рекламу! Бренд Oatly випустив футболки, спрямовані проти себе

Шведський бренд рослинного молока Oatly створив футболки з принтом «I totally hated that Oatly commercial» («Я ненавиджу цю рекламу Oatly»). Так бренд передав емоції глядачів, яким не сподобався ролик Oatly, що транслювався під час Супербоулу.

У горезвісній рекламі Тоні Петерссон, генеральний директор рослинного бренду молока, заспівав у супроводі синтезатора про переваги переходу на вівсяне молоко.

«Якщо ви знаєте текст пісні, підспівуйте: “Це як молоко, але створене для людей… Ого, немає корови!“»

Це був короткий 30-секундний джингл, але люди зреагували дуже сильно. Деяких реклама, яка тролить конкурентів, не на жарт роздратувала. В Twitter з’явилося безліч постів про те, що реклама Oatly справила на них зворотний ефект і що люди більше не хочуть купувати вівсяне молоко.

Виявляється, США — це не єдине місце, де така реклама не вітається. За даними Ad Age, це відео було показано в Швеції ще в 2014 році, але врешті-решт було заборонено за позовом молочного лобі країни.

Тим не менш, бренд Oatly зовсім не здивований негативною реакцією. «Можливо, стиль співу Тоні про вівсяне молоко — не найкраща ідея ролика для Super Bowl, — зазначила компанія на своєму веб-сайті. — Але, з іншого боку, зізнайтеся, наша спроба популяризувати співочі навички Тоні серед широкої аудиторії насправді змусила вас відвідати веб-сайт нашої компанії у великий день».

В якості відшкодування і спеціально для хейтерів бренд підготував набір безкоштовних футболок різного розміру.

Я ненавиджу цю рекламу! Бренд Oatly випустив футболки, спрямовані проти себе

«Ми не можемо повернути вам ці 30 секунд, але ми можемо подарувати вам безкоштовну футболку, яка дасть світові зрозуміти, як ви ставитесь до нашої спроби просунути навички співу Тоні до ширшої аудиторії», — заявили в Oatly.

Джерело


Читайте також: Грецька дизайнерка Катерина Кампрані створює найнезручніші побутові речі — справжній кошмар дизайнера.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...