И снова Карли Клосс в Swarovski: новая кампания именитого бренда

В новой рекламной кампании известного бренда акцент сделан непосредственно на самих камнях Swarovski.  Автором фотопроекта, уже успевшего получить название «Бриллиантовое вдохновение», выступил известный британский фотограф Тим Уолкер. Он сделал  портреты восьми друзей бренда, на которых они запечатлены в россыпи кристаллов. На каждом из рекламных постеров знаменитые камни Swarovski продемонстрированы в разных оттенках и формах. Чести приобщиться к кампании одного из наиболее известных ювелирных домов мира удостоились стилист и фэшн-директор журнала W Magazine Эдвард Эннинфул, визажист  Исамайя Френч, дизайнеры Шарлотт Олимпия, Мэри Катранзу, Том Браун, Джейсон Ву, Кейт и Лаура Малливи из Rodarte. Венцом этой творческой компании стала одна из наиболее востребованных моделей современности Карли Клосс, которая с недавних пор является лицом бренда Swarovski.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.