Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено через пандемію коронавірусу, постало питання, чим зайняти гонщиків та фанатів «Формули-1», щоб вони тим часом не скучили. З огляду на це, організатори перегонів поки що перенесли змагання на віртуальну трасу.

Вчора, у неділю, ряд гонщиків «Формули-1» розпочали серію віртуальних Гран-прі у кіберспорті, скориставшись для цього середовищем гри F1 2019, у яку вони з міркувань безпеки грають дистанційно. І першим на черзі став Гран-прі Бахрейну.

Віртуальні перегони передбачали лише 14 кіл по трасі, тобто лише одну чверть від змагання у реалі, яким передував кваліфікаційний заїзд, щоб визначити стартову позицію. Перегони транслювалися у реальному часі на YouTube, Twitch та Facebook.

Тепер кожну трасу, яка була запланована для цього сезону, можна буде побачити за розкладом. Але у віртуалі. Решту вікендів проводитимуться демонстраційні заїзди, в яких фанати матимуть можливість вийти на віртуальну трасу проти справжніх гонщиків «Формули-1».

Цей експеримент з кіберспортом наразі проводиться виключно з розважальною метою. Жодних реальних очок у залікову таблицю «Формули-1» такі заїзди не принесуть. Воно й на краще, адже хтось із гонщиків захоплюється такими комп’ютерними іграми і має певний досвід, а хтось – ні. Щоб ще більше зрівняти шанси, всі гонщики використовували віртуальні боліди з абсолютно однаковими характеристиками і заниженим ризиком розбити машину. А новачки у грі могли ввімкнути антибуксувальну та антиблокувальну системи.

Не лише «Формула-1»

«Формула-1» – не єдина організація автоспорту, яка вдалася до такої тактики, щоб не втратити увагу своєї аудиторії навіть у той час, коли реальні перегони довелося перенести. Так асоціація NASCAR у цей вікенд також запустила серію віртуальних змагань за участі реальних гонщиків.

Перегони пройшли успішно, хоча й з більшою кількістю аварій, ніж глядачі звикли бачити у реалі. Наприклад, Паркер Кілгерман вписався у відбійник під час боротьби за перше місце, тому що його комп’ютер вирішив у цей самий момент встановити оновлення Windows. Але загалом віртуальні перегони зібрали чимало глядачів.

За словами того ж таки Кілгермана, однією з причин популярності таких перегонів є те, що набір навичок для реальних та віртуальних перегонів не так вже й відрізняється. Це – єдина дисципліна кіберспорту, де можна дійсно провести паралель з реальним світом, і багато гонщиків грають у такі ігри не лише для розваги, але й тому, що це допомагає розвивати їх реальні професійні навички. Про інші види спорту такого не скажеш.

«Якщо якийсь геймер обставить Леброна Джеймса у грі NBA 2K, це зовсім не означає, що він зможе вийти не поле та повторити це в реалі. Але ось що цікаво: якщо хтось обійде мене на віртуальній трасі, то цілком можливо, що, сівши за кермо справжнього боліда, цій людині вдасться перетворити свій досвід у грі на реальне досягнення».

По інший бік Атлантичного океану, на Нюрбургрингу, у ці вихідні також розпочався перший в історії віртуальний тур перегонів на витривалість.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...

Кабмін проголосував за виділення фінансування на розвиток культури і креативних індустрій

Сьогодні на засіданні Кабінет міністрів України проголосував за виділення фінансування культури та креативних індустрій. На даному етапі кошти виділено в ...

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer. Один з найбільших ...

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Замість іграшки в наборах Happy Meal Senior містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч для своїх дідусів та бабусь.