Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено через пандемію коронавірусу, постало питання, чим зайняти гонщиків та фанатів «Формули-1», щоб вони тим часом не скучили. З огляду на це, організатори перегонів поки що перенесли змагання на віртуальну трасу.

Вчора, у неділю, ряд гонщиків «Формули-1» розпочали серію віртуальних Гран-прі у кіберспорті, скориставшись для цього середовищем гри F1 2019, у яку вони з міркувань безпеки грають дистанційно. І першим на черзі став Гран-прі Бахрейну.

Віртуальні перегони передбачали лише 14 кіл по трасі, тобто лише одну чверть від змагання у реалі, яким передував кваліфікаційний заїзд, щоб визначити стартову позицію. Перегони транслювалися у реальному часі на YouTube, Twitch та Facebook.

Тепер кожну трасу, яка була запланована для цього сезону, можна буде побачити за розкладом. Але у віртуалі. Решту вікендів проводитимуться демонстраційні заїзди, в яких фанати матимуть можливість вийти на віртуальну трасу проти справжніх гонщиків «Формули-1».

Цей експеримент з кіберспортом наразі проводиться виключно з розважальною метою. Жодних реальних очок у залікову таблицю «Формули-1» такі заїзди не принесуть. Воно й на краще, адже хтось із гонщиків захоплюється такими комп’ютерними іграми і має певний досвід, а хтось – ні. Щоб ще більше зрівняти шанси, всі гонщики використовували віртуальні боліди з абсолютно однаковими характеристиками і заниженим ризиком розбити машину. А новачки у грі могли ввімкнути антибуксувальну та антиблокувальну системи.

Не лише «Формула-1»

«Формула-1» – не єдина організація автоспорту, яка вдалася до такої тактики, щоб не втратити увагу своєї аудиторії навіть у той час, коли реальні перегони довелося перенести. Так асоціація NASCAR у цей вікенд також запустила серію віртуальних змагань за участі реальних гонщиків.

Перегони пройшли успішно, хоча й з більшою кількістю аварій, ніж глядачі звикли бачити у реалі. Наприклад, Паркер Кілгерман вписався у відбійник під час боротьби за перше місце, тому що його комп’ютер вирішив у цей самий момент встановити оновлення Windows. Але загалом віртуальні перегони зібрали чимало глядачів.

За словами того ж таки Кілгермана, однією з причин популярності таких перегонів є те, що набір навичок для реальних та віртуальних перегонів не так вже й відрізняється. Це – єдина дисципліна кіберспорту, де можна дійсно провести паралель з реальним світом, і багато гонщиків грають у такі ігри не лише для розваги, але й тому, що це допомагає розвивати їх реальні професійні навички. Про інші види спорту такого не скажеш.

«Якщо якийсь геймер обставить Леброна Джеймса у грі NBA 2K, це зовсім не означає, що він зможе вийти не поле та повторити це в реалі. Але ось що цікаво: якщо хтось обійде мене на віртуальній трасі, то цілком можливо, що, сівши за кермо справжнього боліда, цій людині вдасться перетворити свій досвід у грі на реальне досягнення».

По інший бік Атлантичного океану, на Нюрбургрингу, у ці вихідні також розпочався перший в історії віртуальний тур перегонів на витривалість.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...