• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

23 Березня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)
Share on FacebookShare on Twitter

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено через пандемію коронавірусу, постало питання, чим зайняти гонщиків та фанатів «Формули-1», щоб вони тим часом не скучили. З огляду на це, організатори перегонів поки що перенесли змагання на віртуальну трасу.

Вчора, у неділю, ряд гонщиків «Формули-1» розпочали серію віртуальних Гран-прі у кіберспорті, скориставшись для цього середовищем гри F1 2019, у яку вони з міркувань безпеки грають дистанційно. І першим на черзі став Гран-прі Бахрейну.

Віртуальні перегони передбачали лише 14 кіл по трасі, тобто лише одну чверть від змагання у реалі, яким передував кваліфікаційний заїзд, щоб визначити стартову позицію. Перегони транслювалися у реальному часі на YouTube, Twitch та Facebook.

Тепер кожну трасу, яка була запланована для цього сезону, можна буде побачити за розкладом. Але у віртуалі. Решту вікендів проводитимуться демонстраційні заїзди, в яких фанати матимуть можливість вийти на віртуальну трасу проти справжніх гонщиків «Формули-1».

Цей експеримент з кіберспортом наразі проводиться виключно з розважальною метою. Жодних реальних очок у залікову таблицю «Формули-1» такі заїзди не принесуть. Воно й на краще, адже хтось із гонщиків захоплюється такими комп’ютерними іграми і має певний досвід, а хтось – ні. Щоб ще більше зрівняти шанси, всі гонщики використовували віртуальні боліди з абсолютно однаковими характеристиками і заниженим ризиком розбити машину. А новачки у грі могли ввімкнути антибуксувальну та антиблокувальну системи.

Не лише «Формула-1»

«Формула-1» – не єдина організація автоспорту, яка вдалася до такої тактики, щоб не втратити увагу своєї аудиторії навіть у той час, коли реальні перегони довелося перенести. Так асоціація NASCAR у цей вікенд також запустила серію віртуальних змагань за участі реальних гонщиків.

Перегони пройшли успішно, хоча й з більшою кількістю аварій, ніж глядачі звикли бачити у реалі. Наприклад, Паркер Кілгерман вписався у відбійник під час боротьби за перше місце, тому що його комп’ютер вирішив у цей самий момент встановити оновлення Windows. Але загалом віртуальні перегони зібрали чимало глядачів.

За словами того ж таки Кілгермана, однією з причин популярності таких перегонів є те, що набір навичок для реальних та віртуальних перегонів не так вже й відрізняється. Це – єдина дисципліна кіберспорту, де можна дійсно провести паралель з реальним світом, і багато гонщиків грають у такі ігри не лише для розваги, але й тому, що це допомагає розвивати їх реальні професійні навички. Про інші види спорту такого не скажеш.

«Якщо якийсь геймер обставить Леброна Джеймса у грі NBA 2K, це зовсім не означає, що він зможе вийти не поле та повторити це в реалі. Але ось що цікаво: якщо хтось обійде мене на віртуальній трасі, то цілком можливо, що, сівши за кермо справжнього боліда, цій людині вдасться перетворити свій досвід у грі на реальне досягнення».

По інший бік Атлантичного океану, на Нюрбургрингу, у ці вихідні також розпочався перший в історії віртуальний тур перегонів на витривалість.

Джерело

Теги: интернетігрикоммуникацииспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff
Інсайти

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

25 Листопада, 2024

Футбольний клуб Everton, один із найстаріших і найбільш впізнаваних клубів Англійської Прем’єр-ліги, оголосив про співпрацю з преміальним українським брендом горілки Nemiroff. Офіційна заява з’явилася на сайті клубу, позначивши Nemiroff як...

Читати даліDetails

Світло переможе: Gusev Art Lab розробили креатив для веломарафону Київська Сотка 2024

Аллен Айверсон надихає йти власним шляхом у новій глобальній кампанії Reebok

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.