Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok.

«В історії роботи нашої команди безліч проєктів, пов’язаних з інноваціями. Кілька років тому ми відкрили рекламні можливості Shazam для України, були одними з перших на ринку, хто використовував штучний інтелект в креативній кампанії і ось, сьогодні, ми анонсуємо офіційне партнерство з TikTok. Щороку ми прагнемо розвивати український digital-ринок і 2020 не став винятком, не дивлячись на пандемію і кризу», — каже Денис Логвиненко, Managing Partner Havas Digital Kyiv.

За останній рік соціальна мережа TikTok стала однією з найпопулярніших і хайпових платформ у світі. 15-секундний формат роликів в доповненні з фільтрами, візуальними і звуковими ефектами настільки сподобалися аудиторії, що сьогодні зібрати мільйонні охоплення за допомогою креативного контенту — можливість, яка фактично доступна кожному. Бренди теж не залишилися осторонь, всіляко експериментуючи з новою платформою, щоб достукатися до своєї ЦА.

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Недавні яскраві приклади кампаній брендів, які підірвали TikTok: #чисточеллендж від Garnier отримав 36 млн переглядів; челлендж Juicy Fruit #запузыри зібрав понад 30 тис відео з загальним охопленням у понад 20 млн. Українські бренди також почали активно освоювати TikTok. Серед них популярні рітейлери Цитрус, Алло, Rozetka та Інтертоп. Останній бренд не так давно опублікував відео з власним товаром і за 4 дні зібрав 15,8 млн переглядів.

Ці кейси доводять, що TikTok — канал, який точно заслуговує на увагу компаній, адже рівень залучення молодої аудиторії і не тільки вже досяг неймовірних масштабів. Головне, правильно побудована стратегія, креатив і ефективна робота з функціоналом платформи. Ставши офіційним партнером TikTok, команда Havas Digital Kyiv надаватиме брендам повну підтримку з побудови комунікації в соцмережі, маючи доступ до всіх можливостей. А їх досить багато:

  • запуск рекламних кампаній в регіонах по всьому світу;
  • створення трендів: запуск брендованих челленджів з хештегом, а також фільтрів і ефектів (AR);
  • просування брендів в колаборації з популярними блогерами платформи;
  • верифікація офіційних акаунтів;
  • завантаження і просування музичних фрагментів;

Крім цього, команда агентства знатиме про всі офіційні челленджі і хештеги від TikTok до їх запуску. А значить, у брендів є прекрасна можливість першими генерувати і випускати креативний контент, який буде мати всі шанси швидко злетіти.


AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps. Перша безкоштовна онлайн-зустріч відбудеться 1 червня 2020 року. Вона буде присвячена можливостям TikTok для брендів в Україні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кабмін проголосував за виділення фінансування на розвиток культури і креативних індустрій

Сьогодні на засіданні Кабінет міністрів України проголосував за виділення фінансування культури та креативних індустрій. На даному етапі кошти виділено в ...

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer. Один з найбільших ...

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Замість іграшки в наборах Happy Meal Senior містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч для своїх дідусів та бабусь.

Гурт Twenty One Pilots запустив нескінченний музичний кліп

Ті, хто останнім часом зазирали на канал Twenty One Pilots на YouTube, бачили, що трансляція потоку мінливих зображень, дійсно все ще триває.

У червні 2020 року стартував громадський проєкт ISOLATED

У червні 2020 року розпочався соціально значущий проєкт ISOLATED для підтримки людей, які роками перебувають у вимушеній ізоляції. Основне посилання ...

Цього літа, заправляючись на WOG, можна стати власником нового будинку на колесах

Закриті кордони — не проблема для справжніх мандрівників. Навпаки, це чудова можливість пізнати краще рідну країну, адже вона багата цікавими ...