Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok.

«В історії роботи нашої команди безліч проєктів, пов’язаних з інноваціями. Кілька років тому ми відкрили рекламні можливості Shazam для України, були одними з перших на ринку, хто використовував штучний інтелект в креативній кампанії і ось, сьогодні, ми анонсуємо офіційне партнерство з TikTok. Щороку ми прагнемо розвивати український digital-ринок і 2020 не став винятком, не дивлячись на пандемію і кризу», — каже Денис Логвиненко, Managing Partner Havas Digital Kyiv.

За останній рік соціальна мережа TikTok стала однією з найпопулярніших і хайпових платформ у світі. 15-секундний формат роликів в доповненні з фільтрами, візуальними і звуковими ефектами настільки сподобалися аудиторії, що сьогодні зібрати мільйонні охоплення за допомогою креативного контенту — можливість, яка фактично доступна кожному. Бренди теж не залишилися осторонь, всіляко експериментуючи з новою платформою, щоб достукатися до своєї ЦА.

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Недавні яскраві приклади кампаній брендів, які підірвали TikTok: #чисточеллендж від Garnier отримав 36 млн переглядів; челлендж Juicy Fruit #запузыри зібрав понад 30 тис відео з загальним охопленням у понад 20 млн. Українські бренди також почали активно освоювати TikTok. Серед них популярні рітейлери Цитрус, Алло, Rozetka та Інтертоп. Останній бренд не так давно опублікував відео з власним товаром і за 4 дні зібрав 15,8 млн переглядів.

Ці кейси доводять, що TikTok — канал, який точно заслуговує на увагу компаній, адже рівень залучення молодої аудиторії і не тільки вже досяг неймовірних масштабів. Головне, правильно побудована стратегія, креатив і ефективна робота з функціоналом платформи. Ставши офіційним партнером TikTok, команда Havas Digital Kyiv надаватиме брендам повну підтримку з побудови комунікації в соцмережі, маючи доступ до всіх можливостей. А їх досить багато:

  • запуск рекламних кампаній в регіонах по всьому світу;
  • створення трендів: запуск брендованих челленджів з хештегом, а також фільтрів і ефектів (AR);
  • просування брендів в колаборації з популярними блогерами платформи;
  • верифікація офіційних акаунтів;
  • завантаження і просування музичних фрагментів;

Крім цього, команда агентства знатиме про всі офіційні челленджі і хештеги від TikTok до їх запуску. А значить, у брендів є прекрасна можливість першими генерувати і випускати креативний контент, який буде мати всі шанси швидко злетіти.


AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps. Перша безкоштовна онлайн-зустріч відбудеться 1 червня 2020 року. Вона буде присвячена можливостям TikTok для брендів в Україні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.