Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok.

«В історії роботи нашої команди безліч проєктів, пов’язаних з інноваціями. Кілька років тому ми відкрили рекламні можливості Shazam для України, були одними з перших на ринку, хто використовував штучний інтелект в креативній кампанії і ось, сьогодні, ми анонсуємо офіційне партнерство з TikTok. Щороку ми прагнемо розвивати український digital-ринок і 2020 не став винятком, не дивлячись на пандемію і кризу», — каже Денис Логвиненко, Managing Partner Havas Digital Kyiv.

За останній рік соціальна мережа TikTok стала однією з найпопулярніших і хайпових платформ у світі. 15-секундний формат роликів в доповненні з фільтрами, візуальними і звуковими ефектами настільки сподобалися аудиторії, що сьогодні зібрати мільйонні охоплення за допомогою креативного контенту — можливість, яка фактично доступна кожному. Бренди теж не залишилися осторонь, всіляко експериментуючи з новою платформою, щоб достукатися до своєї ЦА.

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Недавні яскраві приклади кампаній брендів, які підірвали TikTok: #чисточеллендж від Garnier отримав 36 млн переглядів; челлендж Juicy Fruit #запузыри зібрав понад 30 тис відео з загальним охопленням у понад 20 млн. Українські бренди також почали активно освоювати TikTok. Серед них популярні рітейлери Цитрус, Алло, Rozetka та Інтертоп. Останній бренд не так давно опублікував відео з власним товаром і за 4 дні зібрав 15,8 млн переглядів.

Ці кейси доводять, що TikTok — канал, який точно заслуговує на увагу компаній, адже рівень залучення молодої аудиторії і не тільки вже досяг неймовірних масштабів. Головне, правильно побудована стратегія, креатив і ефективна робота з функціоналом платформи. Ставши офіційним партнером TikTok, команда Havas Digital Kyiv надаватиме брендам повну підтримку з побудови комунікації в соцмережі, маючи доступ до всіх можливостей. А їх досить багато:

  • запуск рекламних кампаній в регіонах по всьому світу;
  • створення трендів: запуск брендованих челленджів з хештегом, а також фільтрів і ефектів (AR);
  • просування брендів в колаборації з популярними блогерами платформи;
  • верифікація офіційних акаунтів;
  • завантаження і просування музичних фрагментів;

Крім цього, команда агентства знатиме про всі офіційні челленджі і хештеги від TikTok до їх запуску. А значить, у брендів є прекрасна можливість першими генерувати і випускати креативний контент, який буде мати всі шанси швидко злетіти.


AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps. Перша безкоштовна онлайн-зустріч відбудеться 1 червня 2020 року. Вона буде присвячена можливостям TikTok для брендів в Україні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, ...

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

26 листопада у Києві відбудеться Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа). Організатором Форуму виступили ГО «Точка опори ЮА», Рада жіночих ініціатив ...

Dentsu Ukraine: 67% рекламодавців планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу

Як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine

Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів на тему «Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. ...

Liberty Mutual відтворила у своїй кампанії всі рекламні кліше

«Рекламних кліше існує чимало, і люди про них знають незалежно від того, чи замислюються вони про це», – нагадує креативний директор Goodby Silverstein.

Проєкт Guideline від Google допоможе незрячим бігунам змагатися без поводиря на перегонах

Проєкт Guideline від Google був розроблений, щоб люди з порушеннями зору могли брати учать без поводиря в перегонах, використовуючи натомість смартфон.