• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Guides: як використовувати новий тип контенту в Instagram

6 Січня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Guides: як використовувати новий тип контенту в Instagram
Share on FacebookShare on Twitter

У травні 2020 року Instagram анонсував запуск нового формату контенту — Guides. Формат був запущений для НГО, які розповідають про підтримку психологічного здоров’я під час пандемії коронавірусу. Ідея полягала в тому, що некомерційні організації збиратимуть у своєрідні папки корисну інформацію на тему психологічного здоров’я, а користувачі ділитимуться нею з можливістю створити свої папки і давати коментарі по кожній публікації.

Нова функція Guides людям сподобалася, і на численні прохання в листопаді 2020 року функція стала доступна всім користувачам Instagram. Так і народився плейсмент «Путівник» («Поради», «Гіди», «Гайди» — на даний момент іншими мовами, крім англійської, назву не уніфіковано).

Guides: як використовувати новий тип контенту в Instagram

Основні переваги Guides для брендів:

  • іміджевий інструмент з додатковою цінністю для споживача;
  • довготривалий формат, на відміну від Stories;
  • зручність сприйняття;
  • ретельно відібраний контент.

Як створити «Гайд»:

На сторінці свого акаунту потрібно натиснути на «плюсик», обрати тип контенту «Гайд» і вказати тип: «Місця», «Товари» або «Публікації».

Як створити «Путівник»

Як обрати тип «Гайду»:

Різні типи «Гайдів» створені для різних типів рекомендацій. Ви звичайний користувач, інфлюенсер або бренд — функція універсальна, все залежить тільки від вигаданої вами концепції.

«Місця»

Наприклад, «Місця» створені для рекомендацій різних місць — вулиць, міст, закладів, пам’яток та інших геопозіцій. Вибрати пости для цього типу «Путівників» можна, зробивши пошук по геотегах, які ставлять користувачі, чиї пости потрапили в список рекомендованих в розділі. Прі використанні збережених геотегів будуть підтягуватися пости, на яких стояли геотеги. Або вибрати геотеги, які ви ставили на свої пости.

Місця

Рекомендації місць можна обігравати, якщо мова йде про туристичні блоги, громадське харчування, міські квести і так далі. Побудуйте унікальний маршрут, розкажіть про кожний з закладів вашої мережі, розбивши їх путівниками по містах або поділіться з передплатниками підбіркою найтмосферніших кав’ярень у місті.

«Товари»

Тип путівників «Товари» зроблений для зручності рекомендацій певних товарів і брендів. Важливо пам’ятати, що на даний момент у наших брендів немає можливості відзначати в постах товари (Shopping Tags). Отже, користувачі можуть створювати рекомендації тільки по європейських товарах.

Створювати путівники по товарах насправді можна. Для цього потрібно вибрати товари з пошуку за брендами або зі списку бажань. Список бажань (альбом) формується зі збережених постів, на яких був відзначений продукт.

Товари

Зараз все більше простежується намір Facebook не давати користувачам і брендам приводу йти з Instagram. Усе менше зовнішніх посилань, усе більше посилань на внутрішні розділи Instagram.

Сподіваємось, настане такий день, коли Shopping Tags прийдуть в Україну і інфлюенсери зможуть рекомендувати бренди і товари в своїх путівниках. А поки що залишається тільки накопичувати ідеї.

«Публікації»

Рекомендації типу «Публікації» створюються, щоб ділитися відібраними тематичними постами в зручному для сприйняття форматі.

Публікації

У цьому типі путівників багато простору для творчості. Збирайте рецензії на улюблені книги, настільні ігри, додатки. Порівнюйте сервіси доставки їжі, розповідайте цікаві історії і захоплюйте максимум уваги читача. Тепер такі пости зручно створювати і зручно читати.

І наостанок — застереження

Що б Instagram не говорив про бажання допомогти користувачам стежити за ментальним здоров’ям і менше часу проводити в соцмережах, «Путівники» — по суті, ще один крок до того, щоб «залипати» перед екраном більше і більше. Не вимикайте здоровий глузд та інстинкт самозбереження — вони ще нікому не завадили.

Джерело


Читайте також: чому маркетолог і менеджери з продажу повинні працювати заодно + приклади і результати такої взаємодії.

Теги: instagramінтернетсоціальні мережісуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?
М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025

У сучасному диджитал-світі щодня за нашу увагу змагаються два «гравці»: складні алгоритми соціальних платформ і людський мозок зі своїми фізіологічними обмеженнями й когнітивними упередженнями. Один — бездушна система, що вчиться...

Читати даліDetails

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК
Аналітика

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

17 Липня, 2025
Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 –  Effie Workshop
Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.