Google продолжает радовать рекламистов

В официальном блоге Google представил несколько новых рекламных возможностей своих сервисов. Теперь рекламные объявления брендов будут появляться на картах при поиске местоположения и составления маршрута пользователем. Бренд также может заплатить за размещение своего логотипа в Google Maps. По мнению представителей корпорации, это значительно увеличит посещаемость точек.

Изменения в рекламных форматах коснулись и сервиса AdWords. После отказа от правого блока рекламы на странице выдачи Google решил расширить возможности текстовых объявлений. Заголовок теперь может включать в себя не 25 символов, как это было раньше, а 30. В строке с описанием есть возможность уместить 80 знаков вместо 35. Расширенные объявления будут отдельно оптимизированы при показе на смартфонах.

По оценкам Google, увеличение текстовой информации приведет к росту кликабельности на 20% и снизит количество отказов, потому как пользователи заранее смогут понять всю суть рекламного объявления. Новыми возможностями рекламодатели смогут воспользоваться в этом году.

 
Подробнее:http://adindex.ru/news/digital/2016/05/25/133962.phtml


Подробнее:http://adindex.ru/news/digital/2016/05/25/133962.phtml

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...