Голландцы ждут трамвай под музыку

Цель проекта – информирование об акции Vodafone, в рамках которой всем, кто покупает у сотового оператора Samsung Galaxy Note 4 или Alpha of S5, в подарок достаётся беспроводная колонка премиум-класса Samsung Level Box Mini, которая подключается к смартфону или планшету с помощью технологий bluetooth и NFC через специальное приложение.

Для того чтобы ближе познакомить голландцев с беспроводной акустической системой от Samsung, агентства TBWA, MEC и Kinetic обратились к возможностям наружной рекламы. В ситиформаты-картриджи, принадлежащие JCDecaux и расположенные на остановках в разных городах страны, помещены колонки Level Box Mini и даны разъяснения, как принять участие в проекте.

Пассажирам, ожидающим транспорт, предлагалось нажать на кнопку на конструкции, активировать на своём девайте функцию bluetooth и слушать любимых исполнителей. Когда подходил нужный автобус, можно было безболезненно разъединиться и заново подключиться на другой остановке.

 

 

 

 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...