Героиня Игры престолов стала лицом аромата Dolce Gabbana

В начале марта стало известно, что мужской аромат The One от Dolce & Gabbana будет рекламировать Кит Харрингтон, одной из главных ролей сериала «Игра престолов». Теперь бренд начнет сотрудничать еще и с Эмилией Кларк — коллегой Харрингтона. Она будет представлять женскую линию парфюма The One.

«Эмилия Кларк является идеальным воплощением женщины Dolce & Gabbana. Ее личность и естественная красота станут прекрасным дополнением новой рекламной кампании», — прокомментировали Доменико Дольче и Стефано Габбана.

Предыдущими лицами аромата были Мэттью Макконахи и Скарлетт Йоханссон.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ісландія запрошує туристів погорлати на її просторах

Настав час трохи випустити пару, вважає туристична рада Ісландії, для чого вона запрошує туристів погорлати у всю міць своїх легенів на просторах острова.

Новий Lexus UX таргетується на кожного по-своєму

Lexus і BBDO Ukraine створили таргетинг-кампанію про новинку в авторяду Lexus UX. Звичайно, можна було створити звичний шум навколо появи ...

Маша Єфросиніна і WOG відкривають «Дорогу добра»

З 15 липня мережа АЗК WOG пропонує купувати напої у фіолетових горнятках з єдинорогами. Саме так щороку розпочинається благодійна акція ...

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

Apple створила сиквел до ролика «The Underdogs», який показує чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік Мета рейтингу – показати ...

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному ...