Футболка для родинного застілля. Royenko Marketing Agency створили футболки для дівчат спеціально для зустрічі свят в родинному колі

Через кілька днів розпочнеться сезон сімейних святкувань в широкому родинному колі, а значить – сезон безкультурних запитань до дівчат, які ще незаміжні, або заміжні і ще без дітей, або “ще гірше” (очима родичів) незаміжні, без дітей і ще й активно займаються розбудовою власної кар’єри.

Саме для таких ситуацій, з метою боротьби з проявами побутових гендерних стереотипів, команда дівчат з Royenko Marketing Agency створила серію футболок з гумористичними принтами та закликом носити футболки, а не ярлики.

Флагманами колекції стали футболки з надписами:

  • “А часікі-то тікають…”
  • Нахіба тобі работать, ти же дєвочка!
  • Маєш бізнес, а хто готує їсти?
  • Така красіва, шкода шо розумна!

“Кожна з нас чула на свою адресу ці стереотипи-запитання безліч разів. В тому числі, від найближчих людей. Знаєте, просто накипіло. Але замість довгих просвітницьких розмов, ми вирішили довести все до абсурду і вдарити гумором по стереотипам” – коментує Ольга Роєнко, СЕО Royenko Marketing Agency.

Креативний проект “носи_футболку_не_ярлик” — фіналіст всеукраїнського конкурсу дизайну від компанії Всі.Свої та благодійного фонду AIDS.UA Олени Пінчук, спрямованого на боротьбу із гендерними стереотипами.

Команда агенції не здобула перемогу, але під час голосування проекту отримала сотні голосів підтримки, тому вирішила реалізувати проект самостійно під брендом Re4i by Royenko Marketing Agency. На етапі передзамовлення агенція отримала близько 100 заявок на придбання футболок. Наразі вся колекція виготовлена та доступна для замовлення.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...