«Форум уцілілих» — 14 Український маркетинг-форум відбудеться 27-28 травня

Головною темою 14-го Українського маркетинг-форуму стане життєстійкість компаній і брендів — «Marketing Survivors: як стати зіркою в нових умовах».

У 2020 світ накрило дійсно глобальною кризою. Ті, хто колись переживав катастрофу, знають, що найскладніше для виживання — життєстійкість у довгостроковій перспективі. Яким буде світ після пандемії? Що станеться з ринками, брендами і споживачами? Що робить бізнеси здатними відновлюватися після значних ударів і грати в довгу? Які цінності, інструменти та бізнес-моделі здатні допомогти сьогодні? Відповідей на більшість життєво важливих питань ще немає, то їх шукатимуть 27-28 травня на 14 Українському маркетинг-форумі (УМФ).

14 Український маркетинг-форум відбудеться 27-28 травня

Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму, обіцяє учасникам дійсно яскраву програму: «Ми залучаємо до формування контенту ключових гравців ринку та експертів з маркетингу. Ви почуєте історії життєстійкості від підприємців з найбільш постраждалих індустрій, які знайшли нові бізнес-моделі, зберегли зв’язок з клієнтами й командою. Ми покажемо кейси компаній, що у складних обставинах зробили стрибок вперед і досягли успіху завдяки унікальним продуктам, технологіям та маркетингу. Поговоримо про те, як топ-менеджери долають стрес і драйвлять команду. Покажемо, як розвиватимуться канали комунікації, маркетингові інструменти та як змінюватимуться споживачі. Подивимося під новим кутом на PR-інструменти і визначимо, як мати постійну присутність в інфополі й зацікавити аудиторію. Обговоримо Influence Marketing та поведінкову економіку, дізнаємося свіжі інсайти про споживачів».

14 Український маркетинг-форум збере таких спікерів:

  • Дмитро Борисов, засновник «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова»
  • Олександр Кохановський, засновник професійної киберспортівной команди Natus Vincere (NaVi)
  • Ігор Сухомлин, ресторатор, засновник освітньої платформи RestoPraktiki
  • Олексій Юхимчук, співзасновник сервісу доставки їжі Rocket 
  • Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO 
  • Влад Полонський, засновник Rockets Growth R&D
  • Ольга Поліщук, маркетинг-менеджерка Bacardi Martini
  • Сергій Костя, маркетинг-директор BOLT 
  • Євгенія Близнюк, CEO & Founder Gradus Research 
  • Наталія Бухалова, генеральна директорка UMG 
  • Дар’я Булатнікова, Head of Influencer Marketing provid 
  • Роман Бондар, заступник генерального директора держконцерну «Укроборонпром» із питань трансформацій 
  • Альона Тараненко, партнерка брендингового агентства «Тінь» 
  • Володимир Дегтярьов, співвласник і СEO PR-агентства Newsfront 
  • Ігор Гут, керівний партнер шведського проекту DYB | Develop Your Business
  • Олександр Фесенко, PR-manager Kyivstar 
  • Сергій Леско, співзасновник Senate Agency 

Загалом за два дні події виступить понад 60 спікерів — експертів в маркетингу, комунікацій, діджіталу й реклами.

Ключові теми Українського маркетинг-форуму в 2021 році:

  • Постпандемічні маркетингові стратегії: виклик ефективності.
  • Принципи зростання v2.020: що з минулого року компанії зберегли і взяли з собою в 2021 рік.
  • Віддалений маркетинг-директор: як тепер управляти процесами й людьми.
  • Маркетинг-компетенції 2021: у чому бачать ключову роль команди маркетингу на найближчі кілька років?
  • Стратегії розвитку у social media: які соціальні медіа ви не можете ігнорувати? Які мережі здатні принести монетизацію? Чи змінить Clubhouse статус-кво?
  • Influencer Marketing. Як будувати відносини з інфлюенсерами та створювати ефективні інфлюенс-кампанії?
  • Бути корисним. Як бренд-активізм допомагає піару компанії.

«Ми говоритимемо про теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту і допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій. Крім насиченої тематичної частини учасників форуму чекає вечірка у концепції The Survivor», — розповідає Ірина Бондаренко. 

14 Український маркетинг-форум пройде у гібридному форматі — у КВЦ «Парковий» і в онлайні. Подробиці на офіційному сайті події marketingforum.com.ua.

Український маркетинг-форум — головне щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які пропонують нові ідеї, розробляють стратегії та продукти і формують клієнтський досвід. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра і аналізує вивчені уроки. Організатор Українського маркетинг-форуму — компанія IdeasFirst.

14 УМФ
14 УМФ
14 УМФ

А ми нагадуємо, що Український культурний фонд започаткував професійну премію у сфері культури. Вона визначатиме найкращі проєкти, що були підтримані УКФ попереднього року, й сприятиме їхній додатковій популяризації. Більше інформації про це — за цим посиланням.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рекрутингова агенція відтворює високе мистецтво живопису

«Рекрутингова агенція» звучить не надто захопливо, але ось на яке мистецтво перетворили її бриф креативники Zambezi та режисер Джонні Грін.

10 кейсів українських цифрових продуктів: у червні відбудеться онлайн-конференція CASES: Product Design

Цифровізація стає всюдисущою і захоплює нові й нові індустрії: перевезення, медицину, продажі, довіз товарів, освіту, замовлення їжі та навіть саму ...

Ми зустрінемось знову. Нова оптимістична кампанія Heineken

Heineken розпочав нову глобальну кампанію «Ми зустрінемось знову». Кампанія відзначає стійкість та креативність людей протягом останнього року. А також демонструє, як люди знайшли креативні ...

Короткий візит у останній день Помпеї: Алекса «допомагає допомагати» з домашнім завданням

В новому відео Алекса «переносить» головного героя в останній день Помпеї, в той хаос, який панує перед виверженням Везувію у 79 році нашої ери.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.