Головною темою 14-го Українського маркетинг-форуму стане життєстійкість компаній і брендів — «Marketing Survivors: як стати зіркою в нових умовах».
У 2020 світ накрило дійсно глобальною кризою. Ті, хто колись переживав катастрофу, знають, що найскладніше для виживання — життєстійкість у довгостроковій перспективі. Яким буде світ після пандемії? Що станеться з ринками, брендами і споживачами? Що робить бізнеси здатними відновлюватися після значних ударів і грати в довгу? Які цінності, інструменти та бізнес-моделі здатні допомогти сьогодні? Відповідей на більшість життєво важливих питань ще немає, то їх шукатимуть 27-28 травня на 14 Українському маркетинг-форумі (УМФ).
Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму, обіцяє учасникам дійсно яскраву програму: «Ми залучаємо до формування контенту ключових гравців ринку та експертів з маркетингу. Ви почуєте історії життєстійкості від підприємців з найбільш постраждалих індустрій, які знайшли нові бізнес-моделі, зберегли зв’язок з клієнтами й командою. Ми покажемо кейси компаній, що у складних обставинах зробили стрибок вперед і досягли успіху завдяки унікальним продуктам, технологіям та маркетингу. Поговоримо про те, як топ-менеджери долають стрес і драйвлять команду. Покажемо, як розвиватимуться канали комунікації, маркетингові інструменти та як змінюватимуться споживачі. Подивимося під новим кутом на PR-інструменти і визначимо, як мати постійну присутність в інфополі й зацікавити аудиторію. Обговоримо Influence Marketing та поведінкову економіку, дізнаємося свіжі інсайти про споживачів».
14 Український маркетинг-форум збере таких спікерів:
- Дмитро Борисов, засновник «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова»
- Олександр Кохановський, засновник професійної киберспортівной команди Natus Vincere (NaVi)
- Ігор Сухомлин, ресторатор, засновник освітньої платформи RestoPraktiki
- Олексій Юхимчук, співзасновник сервісу доставки їжі Rocket
- Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO
- Влад Полонський, засновник Rockets Growth R&D
- Ольга Поліщук, маркетинг-менеджерка Bacardi Martini
- Сергій Костя, маркетинг-директор BOLT
- Євгенія Близнюк, CEO & Founder Gradus Research
- Наталія Бухалова, генеральна директорка UMG
- Дар’я Булатнікова, Head of Influencer Marketing provid
- Роман Бондар, заступник генерального директора держконцерну «Укроборонпром» із питань трансформацій
- Альона Тараненко, партнерка брендингового агентства «Тінь»
- Володимир Дегтярьов, співвласник і СEO PR-агентства Newsfront
- Ігор Гут, керівний партнер шведського проекту DYB | Develop Your Business
- Олександр Фесенко, PR-manager Kyivstar
- Сергій Леско, співзасновник Senate Agency
Загалом за два дні події виступить понад 60 спікерів — експертів в маркетингу, комунікацій, діджіталу й реклами.
Ключові теми Українського маркетинг-форуму в 2021 році:
- Постпандемічні маркетингові стратегії: виклик ефективності.
- Принципи зростання v2.020: що з минулого року компанії зберегли і взяли з собою в 2021 рік.
- Віддалений маркетинг-директор: як тепер управляти процесами й людьми.
- Маркетинг-компетенції 2021: у чому бачать ключову роль команди маркетингу на найближчі кілька років?
- Стратегії розвитку у social media: які соціальні медіа ви не можете ігнорувати? Які мережі здатні принести монетизацію? Чи змінить Clubhouse статус-кво?
- Influencer Marketing. Як будувати відносини з інфлюенсерами та створювати ефективні інфлюенс-кампанії?
- Бути корисним. Як бренд-активізм допомагає піару компанії.
«Ми говоритимемо про теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту і допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій. Крім насиченої тематичної частини учасників форуму чекає вечірка у концепції The Survivor», — розповідає Ірина Бондаренко.
14 Український маркетинг-форум пройде у гібридному форматі — у КВЦ «Парковий» і в онлайні. Подробиці на офіційному сайті події marketingforum.com.ua.
Український маркетинг-форум — головне щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які пропонують нові ідеї, розробляють стратегії та продукти і формують клієнтський досвід. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра і аналізує вивчені уроки. Організатор Українського маркетинг-форуму — компанія IdeasFirst.
А ми нагадуємо, що Український культурний фонд започаткував професійну премію у сфері культури. Вона визначатиме найкращі проєкти, що були підтримані УКФ попереднього року, й сприятиме їхній додатковій популяризації. Більше інформації про це — за цим посиланням.