Пародія в стилі Nike

Всі ми мали не одну нагоду вивести певну формулу, за якою спортсменів підносять у рекламі на п’єдестал. Візьміть ультрасерйозний монолог, додайте кінематографічний ефект сповільненої зйомки та зробіть серйозні й зосереджені обличчя. Потім хтось, зціпивши зуби, обов’язково має залізти у ванну з льодом, а відбуватиметься все це під акомпанемент симфонічного оркестру. Агенція 72andSunny Amsterdam дотрималася усіх цих неписаних правил у своїй першій рекламній кампанії для бренду Fanta. От тільки у цьому відео вона радше пародіює культ спорту. І тих, хто опиняється в центрі уваги, аж ніяк не назвеш професійними спортсменами. Їх навіть взірцями таланту та незламності язик не повертається назвати.

І чесно кажучи, всі вони не при здоровому глузді.

Але, звісно, всі ці люди, які винаходять геніальні способи дуркування, не те щоб насправді дурні. Вони, скоріше, творчі натури, які здатні зробити таке, що нікому іншому просто й на думку не спаде. Хтось, може, назве їх надто імпульсивними, але, як ми бачимо у ролику Fanta, кожна з цих дурниць вимагає навдивовижу багато підготовки.

Веселощі – справа серйозна

Кампанія, у якій Fanta пародіює культ спорту в стилі Nike, називається «Заради гри» (In the Name of Play). Вона триватиме рік і включатиме в себе зовнішню рекламу, спеціально покликану трохи оживити такі «нудні» місця як автобусні зупинки.

Креативна команда 72andSunny Amsterdam переглянула сотні онлайн-відео, щоб знайти саме таких людей, які підійдуть для цієї кампанії.

«Ця кампанія Fanta покликана принести у світ трохи грайливості. І не будь-якої, а такої, яка не містить в собі жодної іншої мети, окрім розваги», – пояснив Волтер Сузіні (Walter Susini), віце-президент Coca-Cola з питань маркетингу по регіону EMEA.

«Всі дослідження показують, що гра заради самої гри робить нас щасливішими, креативнішими та відкритішими. І, звісно, це весело. Що ж тут може не сподобатися?»

Хоча відео є насамперед пародійним, кампанія загалом досить серйозно ставиться до веселощів.

Бренд спеціально проконсультувався з «експертами з ігор»: доктором Полом Мартіном (Paul Martin), вченим-біхевіористом, та Адамом Вайлдером (Adam Wilder), засновником Togetherness Movement.

Мартін, зокрема, висловився так: «Ігри – то не лише забавка. Вони важливі для розвитку людини. Потяг до гри закладений у нас на рівні біології, це – механізм, за допомогою якого ми здобуваємо новий досвід і розвиваємося фізично, розумово та соціально».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Союзники в дії

ГО «Точка опори ЮА» запускає проєкт для союзників ЛГБТ

«Союзники в дії» — це сайт та серія активностей для тих та про тих, хто розуміє, що всі люди рівні ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...