Fanta пародіює культ спорту (і зводить диваків на п’єдестал)

Пародія в стилі Nike

Всі ми мали не одну нагоду вивести певну формулу, за якою спортсменів підносять у рекламі на п’єдестал. Візьміть ультрасерйозний монолог, додайте кінематографічний ефект сповільненої зйомки та зробіть серйозні й зосереджені обличчя. Потім хтось, зціпивши зуби, обов’язково має залізти у ванну з льодом, а відбуватиметься все це під акомпанемент симфонічного оркестру. Агенція 72andSunny Amsterdam дотрималася усіх цих неписаних правил у своїй першій рекламній кампанії для бренду Fanta. От тільки у цьому відео вона радше пародіює культ спорту. І тих, хто опиняється в центрі уваги, аж ніяк не назвеш професійними спортсменами. Їх навіть взірцями таланту та незламності язик не повертається назвати.

І чесно кажучи, всі вони не при здоровому глузді.

Але, звісно, всі ці люди, які винаходять геніальні способи дуркування, не те щоб насправді дурні. Вони, скоріше, творчі натури, які здатні зробити таке, що нікому іншому просто й на думку не спаде. Хтось, може, назве їх надто імпульсивними, але, як ми бачимо у ролику Fanta, кожна з цих дурниць вимагає навдивовижу багато підготовки.

Веселощі – справа серйозна

Кампанія, у якій Fanta пародіює культ спорту в стилі Nike, називається «Заради гри» (In the Name of Play). Вона триватиме рік і включатиме в себе зовнішню рекламу, спеціально покликану трохи оживити такі «нудні» місця як автобусні зупинки.

Креативна команда 72andSunny Amsterdam переглянула сотні онлайн-відео, щоб знайти саме таких людей, які підійдуть для цієї кампанії.

«Ця кампанія Fanta покликана принести у світ трохи грайливості. І не будь-якої, а такої, яка не містить в собі жодної іншої мети, окрім розваги», – пояснив Волтер Сузіні (Walter Susini), віце-президент Coca-Cola з питань маркетингу по регіону EMEA.

«Всі дослідження показують, що гра заради самої гри робить нас щасливішими, креативнішими та відкритішими. І, звісно, це весело. Що ж тут може не сподобатися?»

Хоча відео є насамперед пародійним, кампанія загалом досить серйозно ставиться до веселощів.

Бренд спеціально проконсультувався з «експертами з ігор»: доктором Полом Мартіном (Paul Martin), вченим-біхевіористом, та Адамом Вайлдером (Adam Wilder), засновником Togetherness Movement.

Мартін, зокрема, висловився так: «Ігри – то не лише забавка. Вони важливі для розвитку людини. Потяг до гри закладений у нас на рівні біології, це – механізм, за допомогою якого ми здобуваємо новий досвід і розвиваємося фізично, розумово та соціально».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...