Европейский фестиваль креативности Eurobest открыл прием работ

Младший брат Cannes Lions – европейский фестиваль креативности Eurobest – сегодня объявил о начале приема работ и заявок на участие.

В этом году фестиваль Eurobest пройдет в Лондоне в середине декабря. Как заявляют организаторы,  Eurobest-2018 ограничивается только конкурсом. Жюри будет предложено судить поданные работы в Лондоне, и результаты будут объявлены онлайн в декабре.

Основные даты и этапы участия:

  1. Прием работ – открыт
  2. Льготная оплата участия для “ранних пташек” – до 11 октября 2018 года
  3. Дедлайн – 25 октября 2018 года
  4. Объявление победителей – декабрь 2018года (точная дата будет сообщена позднее).

Как видите, времени для соискателей немного. Но шансы заявить о себе на Европейском креативном пространстве еще есть. Во всяком случае, отмашка дана и отсчет начался. Так что пора действовать.

Подробности на сайте Фестиваля: https://www.eurobest.com/

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...