Европейский фестиваль креативности Eurobest открыл прием работ

Младший брат Cannes Lions – европейский фестиваль креативности Eurobest – сегодня объявил о начале приема работ и заявок на участие.

В этом году фестиваль Eurobest пройдет в Лондоне в середине декабря. Как заявляют организаторы,  Eurobest-2018 ограничивается только конкурсом. Жюри будет предложено судить поданные работы в Лондоне, и результаты будут объявлены онлайн в декабре.

Основные даты и этапы участия:

  1. Прием работ – открыт
  2. Льготная оплата участия для “ранних пташек” – до 11 октября 2018 года
  3. Дедлайн – 25 октября 2018 года
  4. Объявление победителей – декабрь 2018года (точная дата будет сообщена позднее).

Как видите, времени для соискателей немного. Но шансы заявить о себе на Европейском креативном пространстве еще есть. Во всяком случае, отмашка дана и отсчет начался. Так что пора действовать.

Подробности на сайте Фестиваля: https://www.eurobest.com/

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...