Этикетка, которая общается с потребителем

Такая этикетка может быть размещена на бумажной и пластиковой упаковке, на нее можно выводить различную информацию — в зависимости от маркетинговых потребностей. Элементы этикетки полностью перерабатываются и легко отделяются от упаковки. Вся электроника изготовлена из пластика, дисплей — из электрохромных материалов, а энергию этикетка получает за счет солнечной батареи.

Модуль управления позволяет отправлять на этикетку любое сообщение потребителю. Создатели также подчеркивают, что их разработка совместима с различными производствами упаковки и поэтому экономически выгодна.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи ...

XIII рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік

МАМІ щорічно формує Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів, починаючи з 2008 року. Як і завжди, дослідження ґрунтуються на анкетах ...