ЕС против рекламы чипсов и колы

Ограничение рекламы вредных для населения и прежде всего детей продуктов, в том числе газированных напитков, чипсов и вафель, будет введено на территории стран Евросоюза. Об этом сообщил глава болгарского Минздрава Кирил Ананиев в рамках пресс-конференции, которая проходила по итогам встречи министров здравоохранения стран ЕС/

По словам Ананиева, конкурентоспособность Европы зависит от молодого поколения и обеспечения их здоровым питанием. «Мы говорили о роли окружающей среды и маркетинга и их влиянии на самых маленьких потребителей — на детей. Обсуждали варианты использования полезных продуктов — овощей и фруктов, которые должны стать альтернативой вкусных, но вредных переработанных продуктов — типа чипсов, вафель, газированных напитков», — добавил министр.

Еврокомиссар по вопросам здравоохранения и продовольственной безопасности Витянис Андрюкайтис сообщил, что ведомство намерено ограничить рекламу продуктов с высоким содержанием соли и сахара.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.