• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

3 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль
Share on FacebookShare on Twitter

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У центрі уваги — люди, яких компанія забезпечує енергією для зростання, масштабних перетворень і змін.

Завдання:

2020 cтав для компанії роком початку реалізації нової довгострокової стратегії, що заснована на Цілях сталого розвитку ООН і співвідноситься з принципами ESG. Існуючий фірмовий стиль не відображав прагнення компанії зберегти лідерство на конкурентних ринках за рахунок впровадження інновацій, інвестицій в цифрову трансформацію і нових, клієнтоорієнтованих сервісів і послуг.

Рішення:

За 15 років з моменту створення ДТЕК виріс з регіональної компанії в національного лідера енергетичної галузі. Компанія інвестувала в економіку України 23 млрд доларів, розвивала і модернізувала виробничі підприємства, створювала нові бізнеси, впроваджувала сучасні технології та інновації, ставала цифровою та клієнтоорієнтованою.

При цьому фірмовий стиль компанії з 2013 року залишався незмінним.

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

«Нова бізнес-стратегія компанії, ціннісні орієнтири бізнесу, представлені в ESG-стратегії ДТЕК, вимагали нового підходу до візуальної комунікації нашого бренду. Лібералізація енергетичного ринку України змусила нас по-новому подивитися на ДТЕК і внести зміни не тільки в елементи дизайну, але і в нашу комунікаційну платформу», — розповіла Ольга Захарова, директорка з комунікацій ДТЕК.

Для цього спільно з агентством SHOTS оновлена ​​айдентика бренду ДТЕК і розроблена рекламна кампанія. Сам логотип і слоган ДТЕК «Енергія в дії» залишаються незмінними. Зміни торкнулися використання слогана в композиції з логотипом ДТЕК і основного шрифту, щоб більше  відповідати образу сучасної динамічної компанії, яка активно працює в цифровому середовищі.

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

Замість індустріального шрифту Bandera Pro компанія почне використовувати Pragmatica Bold — більш простий і зрозумілий, постіндустріальний шрифт. За цим принципом також оновлена ​​інфографіка — вона стала більш лаконічною.

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

Також змінився основний елемент ідентифікації — D-бокс. Саме він допомагає висловити відкритість і розвиток, рух вперед до нових цілей.

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

 

Сьогодні ДТЕК управляє шістьма енергетичними бізнесами, підприємства компанії працюють в 11 регіонах України. Також в структурі компанії — Academy DTEK, яка пройшла шлях від внутрішньої освітньої платформи до кращого корпоративного університету в світі за версією Global CCU 2019. Для додаткової ідентифікації бізнесів ДТЕК була розроблена система D-боксів і унікальних для кожного бізнесу текстур.

«При оновленні фірмового стилю ДТЕК ми спирались на вже існуючі візуальні елементи. Необхідно було зберегти спадкоємність образів і не зламати існуючі візуальні якорі, зробивши стиль більш легким і зрозумілим. Нам це вдалось. Він став також більш сучасним і гнучким за рахунок динамічності й адаптивності нових елементів», — розповідає Михайло Поліванов, керівник дизайн-студії агентства SHOTS.

Також ДТЕК оновив не лише фірмовий стиль, а й комунікаційну платформу. Компанія уже 15 років дає енергію людям, які працюють на благо країни та змінюють Україну на краще. Тому головна ідея нової комунікаційної платформи — енергія змін. Цю ідею бренд представив у рекламній кампанії, яка стартувала 6 липня 2020 року.

слоган ДТЕК

«ДТЕК завжди був і залишається амбітною компанією. Сьогодні це не просто відповідальний національний інвестор і роботодавець, партнер міжнародних корпорацій в Україні. Сьогодні ДТЕК — центр експертизи в цифровізації української енергетики, впровадженні інновацій, центр бізнес-освіти, сертифікації нових професій, освіти і партнерства. Наша головна цінність — це люди. Про них наша рекламна кампанія, присвячена 15-річчю ДТЕК», — розповідає Ольга Захарова.

«Ми дуже віримо в потенціал України і зокрема в потенціал національних креативних індустрій. Для вирішення поставлених завдань зі зміни сприйняття ДТЕК ми вибрали українське агентство SHOTS і продакшн компанію ESSE. Системний підхід, висока фахова експертиза творчих команд дозволили реалізувати проект на вищому рівні», — коментує Олександра Орда, керівник відділу маркетингових комунікацій ДТЕК.

На думку Стаса Качановського, креативного директора агентства SHOTS, робота з великими брендами — це завжди відповідальність і виклик для будь-якого агентства. «Ми дуже раді, що нам довірили роботу над фірмовим стилем і комунікаційною платформою ДТЕК. По-перше, це дозволило мислити глобально і чітко пройти весь шлях — від великої ідеї до її втілення в деталях. По-друге, це чудова можливість продемонструвати професіоналізм і експертизу нашої команди в стратегічному плануванні та роботі з дизайном», — зазначив він.


А нещодавно електронна система публічних закупівель Prozorro оновила комунікаційну стратегію та представила оновлені логотип та айдентику бренду

Теги: брендингдизайнкреативмаркетинг і комунікаціїребрендингредизайн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Кожен чув фразу “Ти не ти, коли голодний”, адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам'ятаємо бодай одну із версій реклами, яка демонструє, що голодними...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.