Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами.

Перш ніж приєднатися до команди PromoRepublic, Назар будував маркетинг-процеси для OMO — першого в Європі провайдера послуг розумного будинку. За рік про проєкт почали говорити не лише в Україні, а й за її межами. Під його керівництвом був розроблений новий UX / UI-дизайн програми для користувачів і вдосконалений сайт для B2B-партнерів.

Назар Беген
Назар Беген

Назар має великий досвід в маркетингових комунікаціях. Він очолював відділ маркетингу телеканалу «1+1», керував Crello (онлайн-платформа для створення графіки і відео з більш ніж 4 мільйонами користувачів по всьому світу), займав посаду CMO і керівника проєктів в Skylum, де запустив перший в світі фоторедактор на основі AI (відзначений нагородою Red Dot Award). У 2016 році був СМО найбільшої мобільної маркетингової платформи Clickky. А на початку 2021 року запустив авторський курс про воронки продажів і тепер ділиться знаннями зі студентами Admixer Academy.

Із засновниками PromoRepublic Назар Беген познайомився в 2013 році в стартап-інкубаторі EastLabs, де займався розвитком власного проєкту Motify. З того часу він підтримував зв’язок із СОО компанії Валерієм Грабко. Кілька разів вони обговорювали можливу співпрацю, поки в березні цього року Назар не долучився до команди PromoRepublic.

«У PromoRepublic класний продукт для бізнесу і рекламних агентств. Команда проєкту пройшла серйозний шлях з моменту нашого знайомства, знайшла свою конкурентну нішу і зараз знаходиться на етапі зростання. Я радий приєднатися до команди саме зараз. Вірю, що мій досвід у розвитку інших SaaS-проєктів на західних ринках допоможе проєкту рости швидше», — ділиться своїми враженнями і планами Назар Беген.

Назар розвиватиме напрямок роботи з діджитал-агентствами, малим і середнім бізнесом. Ключовий ринок — США. У планах на 2021 рік — зміцнення позицій проєкту на всіх англомовних ринках.


А ми нагадуємо, що нещодавно рекламне агентство TABASCO розширило креативний департамент. Тепер він складається з трьох юнітів, кожен із яких очолили асоційовані креативні директори — Олег Завгородній, Артем Гусєв, Тетяна Білозорова.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...