Агентство TABASCO розширює та посилює креативний департамент

Рекламне агентство TABASCO розширює креативний департамент. Тепер він складається з трьох юнітів, кожен із яких очолили асоційовані креативні директори — Олег Завгородній, Артем Гусєв, Тетяна Білозорова. Вони ведуть проєкти від моменту брифу до реалізації, займаються підбором команд, комунікацією із клієнтами, презентаціями, рішенням стратегічних задач.

Нова структура дасть можливість приділяти ще більше уваги кожному із клієнтів. Тепер клієнт зможе постійно тримати зв’язок із представником агентства, котрий приймає фінальні рішення зі стратегії та креативу.

Напрямок нового бізнесу на посаді Group Head очолив Сергій Артеменко, котрий у 2019 році долучився до команди як копірайтер.

Агентство TABASCO розширює та посилює креативний департамент
На фото (зліва направо): креативний директор та партнер Олександр Смірнов, асоційований креативний директор Олег Завгородній, асоційований креативний директор Артем Гусєв, New Business Group Head Сергій Артеменко, асоційована креативна директорка Тетяна Білозорова, директорка Вікторія Енкіна

Олександр Смірнов, партнер та креативний директор TABASCO:

«У своїх статтях я постійно кажу про те, що революція соціальних мереж обнулила “теорію шести рукостискань”, перетворивши її на два, а то й один контакт, котрий має принести очікуваний результат. Вертикальні структури майже завжди програють горизонтальним — у швидкості, простоті, ефективності, а найуспішніші проєкти відповідають принципам agile. Клієнтам потрібні не процеси, а рішення. Для цього з ними повинні взаємодіяти не “посади” згідно штатного розкладу, а люди, котрі кайфують від того, що створюють крутий продукт тут і зараз.

Сьогодні ми з гордістю можемо сказати, що TABASCO є прикладом структури нового типу, у якій креатив створюється не на вертикальному конвеєрі, а мобільним і талановитим креативним спецназом. Особливо приємно відзначити, що лідери креативних юнітів TABASCO виросли та розвинулись усередині агентства. Олег Завгородній, Таня Білозорова, Артем Гусєв та Сергій Артеменко — наші зірки, котрі заслужили право виступати у перших ролях та заражати бренди найяскравішим вірусом креативу та інновацій».

До речі, таку модель TABASCO почало тестувати ще у 2019-ому. Тоді асоційованим креативним директором став Олег Завгородній, котрий узяв під кураторство частину клієнтів. Це стало дуже ефективним кроком, тому наразі вирішили реструктуризувати весь креативний департамент агентства. До підвищення Тетяна Білозорова була Creative Group Head, а Артем Гусєв арт-директором TABASCO.

Вікторія Енкіна продовжує роботу на посаді директорки агенції.


А нещодавно керівна партнерка агенції Adsapience, ініціаторка Earth Day Ukraine Наталія Боярчук разом з партнерами відкрила Sustainable Strategies Institute (SSI).

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Гламур та реальність: Dove показує зворотний процес створення селфі

Кожна дія прокручується у зворотному порядку, крок за кроком скасовуючи все, що було зроблено з цим фото, аж доки ми не бачимо справжнє обличчя.

Ілюстратор Сергій Майдуков проведе відкриту онлайн лекцію

23 квітня у межах воркшопу з ілюстрації Сергія Майдукова видавництво IST Publishing організує дві відкриті онлайн розмови з українськими ілюстраторами. ...

Ми зустрінемось знову. Нова оптимістична кампанія Heineken

Heineken розпочав нову глобальну кампанію «Ми зустрінемось знову». Кампанія відзначає стійкість та креативність людей протягом останнього року. А також демонструє, як люди знайшли креативні ...

AVE Carbon 2021 влаштовує серію подій

Гейміфікований медіа-арт простір Carbon влаштовує серію неповторних подій на своєму майданчику. На глядачів чекає симбіоз відбірної експериментальної музики та візуальних ...

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Короткий візит у останній день Помпеї: Алекса «допомагає допомагати» з домашнім завданням

В новому відео Алекса «переносить» головного героя в останній день Помпеї, в той хаос, який панує перед виверженням Везувію у 79 році нашої ери.