Екологічна упаковка: 6 кампаній, що запропонували альтернативу пластику

Надмірне пакування, особливо у пластик, влаштовує далеко не всіх покупців і може навіть підірвати їхню лояльність до бренду. Ось 6 креативних кампаній, які переосмислили підхід до пакування та запропонували альтернативу пластику, щоб краще дотримуватись принципів сталого розвитку.

Carlsberg Snap Pack (Carlsberg, Carlsberg Copenhagen, 2019)

Ключовою ідеєю цієї інновації було зведення упаковки до мінімуму. Компанія Carlsberg усвідомила: все, чого споживачі вимагають від упаковки пива, — щоб банки в ній трималися докупи. Тому вона скористалася клеєм замість пластику, щоб досягти такого самого ефекту. Така екологічна упаковка показує, як легко можна відкинути типові для категорії умовності, якщо просто задатися метою зменшити кількість відходів.


Edible Six Pack Rings (Saltwater Brewery, We Believers New York, 2016)

А ось ця інновація передувала кампанії Carlsberg. Вона дозволяла годувати морських тварин замість того, щоб завдавати їм шкоди пластиковими відходами. Іноді, щоб відкрити очі великим брендам, потрібно, щоб перший крок зробив якийсь бренд-челенджер. Цього разу ним стала крафтова броварня Saltwater з Флориди, яка першою зробила крок до екологічніших технологій у пакуванні.


Bakery (Treiber, Jung von Matt Stuttgart, 2012)

Екологічна упаковка бренду Treiber

Якщо екологічна упаковка є на додачу до всього ще й корисною для людей, то це перемога і для споживачів, і для бренду, і для планети. Так, бренд Treiber в якості упаковки використав папір для випікання, який все одно знадобився б споживачам, коли вони почали б щось робити з тіста Treiber. Цей логічний, орієнтований на споживача підхід дозволив бренду стати екологічнішим та позбутися пластику в своєму пакуванні.


Bio-Farm Good Paper Project (Cotex Bio-Farm, Leo Burnett Mumbai, 2013)

Подібно до Treiber, бренд добрив зробив свою упаковку багатофункціональною. Замість пластикових мішків, які опиняться на смітнику, він почав використовувати упаковки, які й самі зроблені з добрива. Тобто, якщо закопати їх в землю, це піде їй лише на користь.


Feed It Bag (Edeka, Cheil Worldwide Frankfurt, 2017)

Екологічна упаковка мережі супермаркетів Edeka

Німецька мережа супермаркетів Edeka помістила насіння в матеріал, з якого зроблені її пакети. Завдяки цьому покупці можуть компостувати їх і вирощувати з них фрукти та овочі. Подібно до проєкту Bio-Farm, таке багатофункціональне пакування пропонує альтернативу пластику, є популярним серед споживачів та покращує імідж бренду.


Unforgettable Bag (Tesco, Grey Petaling Jaya, 2019)

Щоб переконати жителів Малайзії використовувати пластикові пакети повторно, мережа супермаркетів вирішила простимулювати знижками потрібну поведінку споживачів. Такий позитивний стимул виявився набагато ефективнішим за негативний, коли покупці мусять платити за новий пакет, якщо приходять не зі своїм. Ініціатива показала, як співпраця зі споживачами допомагає знизити використання пластику, зменшивши продажі одноразових пластикових пакетів на 20 мільйонів.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...