Как малазийские многоразовые пакеты спасают жизнь в морях

Tesco Malaysia запустила новый дизайн сумки, который помогает уменьшить использование одноразовых пластиковых пакетов. Таким образом, они поощряют клиентов возвращать свои сумки, когда они делают покупки, с целью уберечь экосистему морей.

Дизайн пакета призывает сохранить водный мир и его обитателей, Tesco предлагает скидки для покупателей пакетов перед Всемирным днем Земли (22 апреля).

Grey Group Malaysia создало такие «Незабываемые пакеты». Суть проекта – разъяснить, что использование пластиковых пакетов ставит морскую жизнь под угрозу, так как рыбы, черепахи и киты задыхаются от них и умирают, поэтому стоит использовать многоразовые пакеты и возвращать их в магазин, как это предлагает Tesco.

Корпорация презентует пакет для многоразового использования в трех вариантах, иллюстрированных находящимися под угрозой исчезновения морскими существами. Каждый из пакетов с животными содержит штрих-код, который предоставит клиентам скидку в 20 центов при совершении покупок в Tesco при сканировании. Сумки изготовлены из перерабатываемого материала и долговечны.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...