• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Екологічна упаковка: 6 кампаній, що запропонували альтернативу пластику

21 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Надмірне пакування, особливо у пластик, влаштовує далеко не всіх покупців і може навіть підірвати їхню лояльність до бренду. Ось 6 креативних кампаній, які переосмислили підхід до пакування та запропонували альтернативу пластику, щоб краще дотримуватись принципів сталого розвитку.

Carlsberg Snap Pack (Carlsberg, Carlsberg Copenhagen, 2019)

Ключовою ідеєю цієї інновації було зведення упаковки до мінімуму. Компанія Carlsberg усвідомила: все, чого споживачі вимагають від упаковки пива, — щоб банки в ній трималися докупи. Тому вона скористалася клеєм замість пластику, щоб досягти такого самого ефекту. Така екологічна упаковка показує, як легко можна відкинути типові для категорії умовності, якщо просто задатися метою зменшити кількість відходів.


Edible Six Pack Rings (Saltwater Brewery, We Believers New York, 2016)

А ось ця інновація передувала кампанії Carlsberg. Вона дозволяла годувати морських тварин замість того, щоб завдавати їм шкоди пластиковими відходами. Іноді, щоб відкрити очі великим брендам, потрібно, щоб перший крок зробив якийсь бренд-челенджер. Цього разу ним стала крафтова броварня Saltwater з Флориди, яка першою зробила крок до екологічніших технологій у пакуванні.


Bakery (Treiber, Jung von Matt Stuttgart, 2012)

Екологічна упаковка бренду Treiber

Якщо екологічна упаковка є на додачу до всього ще й корисною для людей, то це перемога і для споживачів, і для бренду, і для планети. Так, бренд Treiber в якості упаковки використав папір для випікання, який все одно знадобився б споживачам, коли вони почали б щось робити з тіста Treiber. Цей логічний, орієнтований на споживача підхід дозволив бренду стати екологічнішим та позбутися пластику в своєму пакуванні.


Bio-Farm Good Paper Project (Cotex Bio-Farm, Leo Burnett Mumbai, 2013)

Подібно до Treiber, бренд добрив зробив свою упаковку багатофункціональною. Замість пластикових мішків, які опиняться на смітнику, він почав використовувати упаковки, які й самі зроблені з добрива. Тобто, якщо закопати їх в землю, це піде їй лише на користь.


Feed It Bag (Edeka, Cheil Worldwide Frankfurt, 2017)

Екологічна упаковка мережі супермаркетів Edeka

Німецька мережа супермаркетів Edeka помістила насіння в матеріал, з якого зроблені її пакети. Завдяки цьому покупці можуть компостувати їх і вирощувати з них фрукти та овочі. Подібно до проєкту Bio-Farm, таке багатофункціональне пакування пропонує альтернативу пластику, є популярним серед споживачів та покращує імідж бренду.


Unforgettable Bag (Tesco, Grey Petaling Jaya, 2019)

Щоб переконати жителів Малайзії використовувати пластикові пакети повторно, мережа супермаркетів вирішила простимулювати знижками потрібну поведінку споживачів. Такий позитивний стимул виявився набагато ефективнішим за негативний, коли покупці мусять платити за новий пакет, якщо приходять не зі своїм. Ініціатива показала, як співпраця зі споживачами допомагає знизити використання пластику, зменшивши продажі одноразових пластикових пакетів на 20 мільйонів.

Джерело

Теги: відеоекологіякреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.