• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Ейді Браянт розкриває нові інклюзивні стилі та цінову політику Old Navy в новій кампанії

20 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Ейді Браянт розкриває нові інклюзивні стилі та цінову політику Old Navy в новій кампанії
Share on FacebookShare on Twitter

У Old Navy, починаючи з 20 серпня, розмір або форма жінки не визначатимуть стиль одягу, який вона має купувати або скільки вона буде за нього платити. Це тому, що бренд робить доступним одяг у будь-якому стилі та розмірі, без різниці у ціні.

Роздрібний продавець сказав, що презентація продукту та супутні повідомлення — це не просто маркетингова кампанія, а трансформація для бренду під назвою Bodequality.

«Що дійсно вражає в цьому, так це те, що ми дійсно революціонізуємо досвід покупок для всіх жінок. Ось чому це настільки велике значення для нас, — сказала Adweek Джеймі Герш, CMO Old Navy. — Те, що ми дізналися після розмови з клієнтами, і робили роки, — це те, що всі жінки хочуть, щоб до них ставилися однаково, незалежно від їхнього розміру».

Донести своє слово

Щоб донести інформацію, до Old Navy долучилася Shrill та зірка Saturday Night Live Ейді Браянт, щоб очолювати першу кампанію за участю акторки, яка врівноважує частину неввічливого гумору, яким відомий бренд, з серйозністю зміни стратегії.

«Причина, чому вона вирішила працювати з нами, полягає в тому, що вона відчуває себе настільки пов’язаною з цією справою і не могла повірити, що ми це робимо», — сказала Герш про причетність Браянт.

30-секундний ролик демонструє не тільки, що одяг підходить кожній фігурі, але і дозволяє клієнтам вільно пересуватися і виконувати пісню «Я на 100%» Яріни Де Марко.

«Тепер я танцюю», — заявляє Браянт у відеоролику, створеному в партнерстві з агентством The Martin Agency, який з’явиться на телебаченні, у TikTok та Instagram.

Кампанія також включає out-of-home: 500 місць розташування в Нью-Йорку та Лос-Анджелесі на статичних та цифрових рекламних щитах, наприклад, на Таймс-сквер та в метро Нью-Йорка.

Оновлені магазини Old Navy

Old Navy не є брендом новим у питанні інклюзивності, оскільки він почав продавати одяг plus-size ще у 2004 році.

Дійсно, бренд переосмислює торгове середовище у більш ніж 1200 своїх магазинах, щоб вони були повністю інтегровані, з манекенами всіх розмірів, а також виставленими на екран зображеннями, присвяченими темі Bodequality.

«Це був величезний процес для наших команд магазинів, щоб дійсно переконатися, що ми можемо забезпечити чудовий досвід, коли наші клієнти можуть зайти, побачити продукт та отримати доступ до нього у спосіб, який є легким та доступним, а також надихає», — сказала Герш.

Переосмислення процесу дизайну одягу

Для того, щоб створити новий діапазон розмірів, Old Navy змінила свій процес дизайну, щоб одяг підходив жінкам з різними типами фігур.

Джерело


Читайте також:

Кампанія #WeThe15 ставить за мету репрезентацію найбільшої меншини світу

Теги: комунікаціїреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Маркетинг і Комунікації

Агенція Postmen втретє поспіль здобула титул «Комунікаційна агенція року»

2 Грудня, 2024

29 листопада 2024 року, Київ — Агенція Postmen втретє поспіль здобула звання «Комунікаційна агенція року» на церемонії Effie Awards Ukraine, яка щороку відзначає найефективніші рекламні та комунікаційні кампанії України. Цьогорічна...

Читати даліDetails

Havas Village відтепер у Метавсесвіті

BTS та Samsung у новій екологічній рекламі Galaxy for the Planet

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.