Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / Print. Яка ідея принесла перемогу — розповідає арт-директор агенції Дмитро Степаненко.

Початок

Перша ідея відрізнялася від тієї, яку ми подали на конкурс. У середині березня, коли почався карантин в Україні, ми хотіли зробити специфічну друковану версію газети. Верстка тексту задумувалась з широкими міжлітерними інтервалами — подвійними, потрійними, і тим самим передавати, що кожна буква дотримується дистанції.

Наша ідея виявилася вторинною — The New York Times вже дуже круто реалізували свій проєкт у подібній тематиці. Там були намальовані чоловічки в колах із літер, які перебували на відстані від людей, зберігаючи дистанцію.

Основна ідея

Але ми не здавалися. Незабаром прийшла думка показати, як швидко поширюється коронавірус.

Верстка змінилася: на першій пустій сторінці розташувалась всього одна буква, яка імітує людину. На другій — три-чотири, гортаємо випуск — там вже близько десяти, на четвертій — двадцять п’ять і так далі. Це відображає прогресію, з якою одна людина може заразити трьох. Відповідно, десь на сторінці дванадцятій розворот повністю заповнений літерами.

Перша літера-людина заражає інших — отримуємо перший осередок захворюваня. Десь у середині статті букви створюють кілька великих спалахів, які незабаром поширюються по всій газеті.

Одна сторінка — один день. Нумерацію можна замінити з традиційних «сторінка 1», «сторінка 2» на «день 1», «день 2». Вся газета — це одна стаття, яка поступово проявляється з кожним розворотом.

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Y agency про соціальний проєкт Special Edition

арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

соціальний проєкт Special Edition

Special Edition

Реалізація

Ми розіслали цю ідею в кращі світові видання: The New York Times, The Washington Post, The Daily Telegraph, Daily Mail. У відповідь — тиша. Ми спробували щастя у місцевих видань, але на той момент майже весь принт встав на паузу.

Ми не здавалися та відправили цей концепт на два міжнародних конкурси реклами — Ukrainian Design: The Very Best Of та білоруський White Square. У нас були гідні конкуренти — BBDO Moscow, Havas Ukraine та інші. В White Square була спеціальна соціальна категорія Change for Good, в якій ми взяли золото з нашим концептом.

Майбутнє

Зараз команда Y agency в пошуку видання, з яким зможе надрукувати реальні фізичні екземпляри цього випуску, щоб потім подавати його на інші конкурси як реалізований проєкт.

Крім ідеї внутрішнього змісту журналу або газети, у нас народилася ідея обкладинки, яка заслуговує на окрему увагу. Це концепт, який в друкованому вигляді може активно виконувати соціальну функцію.

Журнал, у якого чиста біла обкладинка, на якій стоїть слово «Infected», поміщається в прозору упаковку з надрукованою на ній приставкою «Dis». Відповідно, коли журнал в упаковці, то принт поєднується в красномовне «Disinfected». Гра слів відобразила концепт.


 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Укрпошта випустила поштові марки з героями мультфільму «Мавка. Лісова пісня»

Укрпошта спільно зі студією Animagrad (FILM.UA Group) 30 листопада представили поштовий випуск із героями мультфільму «Мавка. Лісова пісня», присвячений 150-річчю ...

Nebo ideas agency и магия кофе «Чорна Карта»

Nebo ideas agency выпустило новый магический ролик для бренда «Чорна Карта». В нем креативщики решили показать историю одного дворика итальянского ...

Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020

Ці три екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 скористалися нагодою привернути увагу до пластикового забруднення, вуглецевих викидів та вимирання диких тварин.

Microsoft патентує технологію для оцінки продуктивності робочих нарад

Meeting Insight Computing System розрахована на те, щоб спостерігати за людьми в ході наради, а потім дати поради щодо шляхів її вдосконалення.

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...