Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / Print. Яка ідея принесла перемогу — розповідає арт-директор агенції Дмитро Степаненко.

Початок

Перша ідея відрізнялася від тієї, яку ми подали на конкурс. У середині березня, коли почався карантин в Україні, ми хотіли зробити специфічну друковану версію газети. Верстка тексту задумувалась з широкими міжлітерними інтервалами — подвійними, потрійними, і тим самим передавати, що кожна буква дотримується дистанції.

Наша ідея виявилася вторинною — The New York Times вже дуже круто реалізували свій проєкт у подібній тематиці. Там були намальовані чоловічки в колах із літер, які перебували на відстані від людей, зберігаючи дистанцію.

Основна ідея

Але ми не здавалися. Незабаром прийшла думка показати, як швидко поширюється коронавірус.

Верстка змінилася: на першій пустій сторінці розташувалась всього одна буква, яка імітує людину. На другій — три-чотири, гортаємо випуск — там вже близько десяти, на четвертій — двадцять п’ять і так далі. Це відображає прогресію, з якою одна людина може заразити трьох. Відповідно, десь на сторінці дванадцятій розворот повністю заповнений літерами.

Перша літера-людина заражає інших — отримуємо перший осередок захворюваня. Десь у середині статті букви створюють кілька великих спалахів, які незабаром поширюються по всій газеті.

Одна сторінка — один день. Нумерацію можна замінити з традиційних «сторінка 1», «сторінка 2» на «день 1», «день 2». Вся газета — це одна стаття, яка поступово проявляється з кожним розворотом.

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Y agency про соціальний проєкт Special Edition

арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

соціальний проєкт Special Edition

Special Edition

Реалізація

Ми розіслали цю ідею в кращі світові видання: The New York Times, The Washington Post, The Daily Telegraph, Daily Mail. У відповідь — тиша. Ми спробували щастя у місцевих видань, але на той момент майже весь принт встав на паузу.

Ми не здавалися та відправили цей концепт на два міжнародних конкурси реклами — Ukrainian Design: The Very Best Of та білоруський White Square. У нас були гідні конкуренти — BBDO Moscow, Havas Ukraine та інші. В White Square була спеціальна соціальна категорія Change for Good, в якій ми взяли золото з нашим концептом.

Майбутнє

Зараз команда Y agency в пошуку видання, з яким зможе надрукувати реальні фізичні екземпляри цього випуску, щоб потім подавати його на інші конкурси як реалізований проєкт.

Крім ідеї внутрішнього змісту журналу або газети, у нас народилася ідея обкладинки, яка заслуговує на окрему увагу. Це концепт, який в друкованому вигляді може активно виконувати соціальну функцію.

Журнал, у якого чиста біла обкладинка, на якій стоїть слово «Infected», поміщається в прозору упаковку з надрукованою на ній приставкою «Dis». Відповідно, коли журнал в упаковці, то принт поєднується в красномовне «Disinfected». Гра слів відобразила концепт.


 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...