Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / Print. Яка ідея принесла перемогу — розповідає арт-директор агенції Дмитро Степаненко.

Початок

Перша ідея відрізнялася від тієї, яку ми подали на конкурс. У середині березня, коли почався карантин в Україні, ми хотіли зробити специфічну друковану версію газети. Верстка тексту задумувалась з широкими міжлітерними інтервалами — подвійними, потрійними, і тим самим передавати, що кожна буква дотримується дистанції.

Наша ідея виявилася вторинною — The New York Times вже дуже круто реалізували свій проєкт у подібній тематиці. Там були намальовані чоловічки в колах із літер, які перебували на відстані від людей, зберігаючи дистанцію.

Основна ідея

Але ми не здавалися. Незабаром прийшла думка показати, як швидко поширюється коронавірус.

Верстка змінилася: на першій пустій сторінці розташувалась всього одна буква, яка імітує людину. На другій — три-чотири, гортаємо випуск — там вже близько десяти, на четвертій — двадцять п’ять і так далі. Це відображає прогресію, з якою одна людина може заразити трьох. Відповідно, десь на сторінці дванадцятій розворот повністю заповнений літерами.

Перша літера-людина заражає інших — отримуємо перший осередок захворюваня. Десь у середині статті букви створюють кілька великих спалахів, які незабаром поширюються по всій газеті.

Одна сторінка — один день. Нумерацію можна замінити з традиційних «сторінка 1», «сторінка 2» на «день 1», «день 2». Вся газета — це одна стаття, яка поступово проявляється з кожним розворотом.

newspaper idea page 1 - Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

newspaper idea page 2 - Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

newspaper idea page 3 - Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

newspaper idea page 4 - Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

newspaper idea page 5 - Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

newspaper idea page 6 - Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Реалізація

Ми розіслали цю ідею в кращі світові видання: The New York Times, The Washington Post, The Daily Telegraph, Daily Mail. У відповідь — тиша. Ми спробували щастя у місцевих видань, але на той момент майже весь принт встав на паузу.

Ми не здавалися та відправили цей концепт на два міжнародних конкурси реклами — Ukrainian Design: The Very Best Of та білоруський White Square. У нас були гідні конкуренти — BBDO Moscow, Havas Ukraine та інші. В White Square була спеціальна соціальна категорія Change for Good, в якій ми взяли золото з нашим концептом.

Майбутнє

Зараз команда Y agency в пошуку видання, з яким зможе надрукувати реальні фізичні екземпляри цього випуску, щоб потім подавати його на інші конкурси як реалізований проєкт.

Крім ідеї внутрішнього змісту журналу або газети, у нас народилася ідея обкладинки, яка заслуговує на окрему увагу. Це концепт, який в друкованому вигляді може активно виконувати соціальну функцію.

Журнал, у якого чиста біла обкладинка, на якій стоїть слово «Infected», поміщається в прозору упаковку з надрукованою на ній приставкою «Dis». Відповідно, коли журнал в упаковці, то принт поєднується в красномовне «Disinfected». Гра слів відобразила концепт.

IMG 3183 - Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition


 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine створили кампанію до Всесвітнього дня відповідального споживання пива

Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Челендж для моряків та інфлюенсерів: як виглядає рекламна кампанія військових США

Військово-морські сили США залучили до челенджу «Sailor VS» ряд популярних відеоблогерів, запросивши їх позмагатися в майстерності з військовими моряками.

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

«Мапа реновації»: у Києві створили онлайн-мапу із занедбаними пам’ятками архітектури й історії

У Києві створили онлайн-мапу із занедбаними будівлями «Мапа реновації». Зараз на мапі можна побачити розташування занедбаних пам’яток архітектури й історії лише Шевченківського району Києва. ...