Dentsu и Gradus

Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research провели дослідження запам’ятовування брендів і рекламних комунікацій

Зростання медіаінфляції змушує рекламодавців і медіаагенції витрачати все більше зусиль на оптимізацію медіазатрат. Однак навіть найкраща оптимізація не врятує, якщо креативний продукт не залишається в пам’яті споживчих мас. Щоб привернути увагу до важливої ​​ролі креативного продукту в загальному ланцюжку створення цінності за допомогою комунікацій, група Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research ініціювали і провели дослідження запам’ятовування брендів і рекламних роликів в Україні SMART-TOM-10.

Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research

Дослідження визначає топ-10 брендів-лідерів по ТОМ (top-of-mind). Інтерв’ю проводилися за допомогою смартфонів. Цільова аудиторія дослідження репрезентує жителів України у віці 18-54, мають смартфон.

Згідно з дослідженням, топ-10 брендів і рекламних роликів розташувалися в такій послідовності:

ТОП-10 БРЕНДІВ

  1. Coca-Cola
  2. Київстар
  3. Галичина
  4. Moneyveo
  5. Rozetka
  6. McDonald’s
  7. Мезим
  8. Ласунка
  9. OLX
  10. Jacobs
ТОП-10 РОЛИКІВ
  1. «Охрана-отмєна» (Розетка)
  2. «Купуй продай, купуй продай» з Потапом (OLX)
  3. «Піанобой і кафе «Хмаринки» ((Київстар)
  4. «Дівчинка з татом подорожують Україною» (Київстар)
  5. «Время и Стекло» (Vodafone)
  6. «Танці, гора, дивний макіяж і етно-фольклорні пісні» (Галичина)
  7. «Свято наближається» (Кока-кола)
  8. «Время и Стекло» (Кока-кола)
  9. «Овочі «скузі-скузі» (Метро)
  10. «8 Марта» (Comfy)

Ініціатори дослідження впевнені, що підвищення комунікативної ефективності креативу дозволить компенсувати медіаінфляцію.

Можливо, вам також буде цікаво дізнатись, коли настає година пік в онлайн-магазинах, або те, як агенція IPG Mediabrands досліджує формат двосекундних рекламних роликів.



Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Маркетинг как бизнес-цикл: как действовать во время рецессии

Маркетинг как бизнес-цикл: как действовать во время рецессии

Вероника Лавска, Партнер Lavska Story PR Agency, об антикризисных коммуникациях: на что опереться во время надвигающегося кризиса и что кардинально ...

Новые потребители пост-карантинной экономики. Что нужно знать о поколении Z? (Инфографика)

Сегодня каждый третий человек на планете рожден после 2000 года. Именно они будут диктовать условия в ближайшую новую эпоху – ...

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Українці на карантині вдвічі більше вчать англійську онлайн та прагнуть «живого контенту»

За даними онлайн-школи англійської мови EnglishDom, з початком карантину попит на вивчення англійської мови зріс удвічі. Серед іншого посилився запит ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...