Дослідження визначило топ-10 брендів-лідерів по top-of-mind

Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research провели дослідження запам’ятовування брендів і рекламних комунікацій

Зростання медіаінфляції змушує рекламодавців і медіаагенції витрачати все більше зусиль на оптимізацію медіазатрат. Однак навіть найкраща оптимізація не врятує, якщо креативний продукт не залишається в пам’яті споживчих мас. Щоб привернути увагу до важливої ​​ролі креативного продукту в загальному ланцюжку створення цінності за допомогою комунікацій, група Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research ініціювали і провели дослідження запам’ятовування брендів і рекламних роликів в Україні SMART-TOM-10.

Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research

Дослідження визначає топ-10 брендів-лідерів по ТОМ (top-of-mind). Інтерв’ю проводилися за допомогою смартфонів. Цільова аудиторія дослідження репрезентує жителів України у віці 18-54, мають смартфон.

Згідно з дослідженням, топ-10 брендів і рекламних роликів розташувалися в такій послідовності:

ТОП-10 БРЕНДІВ

  1. Coca-Cola
  2. Київстар
  3. Галичина
  4. Moneyveo
  5. Rozetka
  6. McDonald’s
  7. Мезим
  8. Ласунка
  9. OLX
  10. Jacobs
ТОП-10 РОЛИКІВ
  1. «Охрана-отмєна» (Розетка)
  2. «Купуй продай, купуй продай» з Потапом (OLX)
  3. «Піанобой і кафе «Хмаринки» ((Київстар)
  4. «Дівчинка з татом подорожують Україною» (Київстар)
  5. «Время и Стекло» (Vodafone)
  6. «Танці, гора, дивний макіяж і етно-фольклорні пісні» (Галичина)
  7. «Свято наближається» (Кока-кола)
  8. «Время и Стекло» (Кока-кола)
  9. «Овочі «скузі-скузі» (Метро)
  10. «8 Марта» (Comfy)

Ініціатори дослідження впевнені, що підвищення комунікативної ефективності креативу дозволить компенсувати медіаінфляцію.

Можливо, вам також буде цікаво дізнатись, коли настає година пік в онлайн-магазинах, або те, як агенція IPG Mediabrands досліджує формат двосекундних рекламних роликів.



Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...

WOG випустила LOL-комбо пропозиції, які придумали клієнти

До 1 квітня мережа АЗК WOG випустила серію постерів із наборами LOL-комбо. Авторами таких наборів WOG стали самі клієнти. «Ми ...

Весна прийшла — час саджати! Весняна кампанія B&Q підживлює надію

Мережа британських супермаркетів товарів для дому B&Q випустила позитивну та життєствердну кампанію. Сонце засяяло, можливо, вам вдалося зустріти кількох друзів ...