Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Найчастіше споживачі здійснюють покупки через Інтернет по понеділках та четвергах. В той же час година пік в онлайн-магазинах кожного дня припадає на восьму чи дев’яту вечора. Ця статистика та ряд інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Цей звіт показує, що продажі у сфері електронної комерції загалом наслідують режим дня людей. Тобто вони починають наростати десь із сьомої ранку, поступово набираючи темп впродовж дня. І хоча година пік в онлайн-магазинах – це 8-9 вечора, загальний рівень продажів лишається стабільно високим після третьої години дня і йде на спад після десятої години вечора.

Відповідно, вечір можна вважати найсприятливішим часом для сайтів, які займаються електронною комерцією. Парадоксально, але у цей же самий час у багатьох таких компаній як раз зачиняються відділи обслуговування споживачів та перестають працювати гарячі лінії. Мовляв, робочий день закінчився! До завтра!

В цьому випадку, щоб не втрачати потенційних покупців, є сенс, навпаки, забезпечити підтримку та консультування саме в той час, коли більшість споживачів перебуває онлайн і у них можуть виникнути питання щодо товару.

А також «день пік»…

Понеділок часто називають найнасиченішим днем тижня. Ця тенденція спостерігається і в тому, що стосується онлайн-магазинів. Втім, слід визнати, що за кількістю здійснених покупок четвер все ж таки з невеликим відривом витісняє понеділок на друге місце.

На противагу їм вихідні – найтихіший час для електронної комерції. Продажі, починаючи з п’ятниці, поступово зменшуються в той час, як люди відпочивають.

Тенденції продажів в межах місяця дуже залежать від того, коли роботодавці виплачують зарплату. Тобто пік продажів припадає на початок та кінець кожного місяця, коли споживачі можуть собі дозволити витратити більше.

Як показує статистика, «день пік» в онлайн-магазинах настає щомісяця 29 числа, тоді як 21 – час максимального спаду.

…і навіть місяць

В масштабах року очевидно те, що великі онлайн-розпродажі справляють сильний вплив на обсяги продажів в сфері електронної комерції.

Січень – традиційний період для післяріздвяних знижок, тому на цей місяць припадає третій за величиною пік продажів, адже різноманітні акційні пропозиції не проходять повз увагу покупців. Втім, листопад та грудень за обсягами продажів лишають січень далеко позаду. Більшість розпродажів відбувається саме у цей час: китайське свято День холостяків (11 листопада), Чорна п’ятниця та Різдво є визначальними для успіху онлайн-торгівлі.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підсумки 5-го дня LIONS Live від Рорі ДюБофф, директорки зі стратегічного планування Accenture Interactive

Рорі ДюБофф, яка понад 20 років працює в сфері діджитал-маркетингу, інтегрованих медіа та новітніх технологій, підбиває підсумки п’ятого дня LIONS Live.

Під час пандемії 71% організацій в Україні запустили новий продукт або послугу

20 жовтня група компаній One Philosophy презентувала перше в Україні дослідження життєстійкості організацій під час Covid-19. Згідно з результатами дослідження, ...

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

артем афян

Авторское право, криптовалюта и искусство: интервью с юристом Артемом Афяном

Артем Афян — управляющий партнер компании Juscutum, которая специализируется в сфере IТ и защите бизнеса. Два года назад Афяну присвоили ...

Withinlink

Підсумки четвертого дня LIONS Live від Бессі Лі, засновниці венчурного фонду Withinlink

Бессі Лі, яка очолювала WPP China, перш ніж заснувати венчурний фонд та інкубатор стартапів Withinlink, підбила підсумки четвертого дня Lions Live.

LIONS Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.