Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Найчастіше споживачі здійснюють покупки через Інтернет по понеділках та четвергах. В той же час година пік в онлайн-магазинах кожного дня припадає на восьму чи дев’яту вечора. Ця статистика та ряд інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Цей звіт показує, що продажі у сфері електронної комерції загалом наслідують режим дня людей. Тобто вони починають наростати десь із сьомої ранку, поступово набираючи темп впродовж дня. І хоча година пік в онлайн-магазинах – це 8-9 вечора, загальний рівень продажів лишається стабільно високим після третьої години дня і йде на спад після десятої години вечора.

Відповідно, вечір можна вважати найсприятливішим часом для сайтів, які займаються електронною комерцією. Парадоксально, але у цей же самий час у багатьох таких компаній як раз зачиняються відділи обслуговування споживачів та перестають працювати гарячі лінії. Мовляв, робочий день закінчився! До завтра!

В цьому випадку, щоб не втрачати потенційних покупців, є сенс, навпаки, забезпечити підтримку та консультування саме в той час, коли більшість споживачів перебуває онлайн і у них можуть виникнути питання щодо товару.

А також «день пік»…

Понеділок часто називають найнасиченішим днем тижня. Ця тенденція спостерігається і в тому, що стосується онлайн-магазинів. Втім, слід визнати, що за кількістю здійснених покупок четвер все ж таки з невеликим відривом витісняє понеділок на друге місце.

На противагу їм вихідні – найтихіший час для електронної комерції. Продажі, починаючи з п’ятниці, поступово зменшуються в той час, як люди відпочивають.

Тенденції продажів в межах місяця дуже залежать від того, коли роботодавці виплачують зарплату. Тобто пік продажів припадає на початок та кінець кожного місяця, коли споживачі можуть собі дозволити витратити більше.

Як показує статистика, «день пік» в онлайн-магазинах настає щомісяця 29 числа, тоді як 21 – час максимального спаду.

…і навіть місяць

В масштабах року очевидно те, що великі онлайн-розпродажі справляють сильний вплив на обсяги продажів в сфері електронної комерції.

Січень – традиційний період для післяріздвяних знижок, тому на цей місяць припадає третій за величиною пік продажів, адже різноманітні акційні пропозиції не проходять повз увагу покупців. Втім, листопад та грудень за обсягами продажів лишають січень далеко позаду. Більшість розпродажів відбувається саме у цей час: китайське свято День холостяків (11 листопада), Чорна п’ятниця та Різдво є визначальними для успіху онлайн-торгівлі.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...

Зручна форма для великого міста. «Моршинська» презентує новий формат улюбленої слабогазованої води

1 квітня «Моршинська» презентувала новий зручний формат слабогазованої води в банці ємністю 0,33 л. Зручний формат для життя у великому ...

Видання The Drum опублікувало власний World Creative Rankings

Сьогодні The Drum розпочав пубікацію результатів World Creative Rankings. Це щорічне дослідження брендів, агентств та персоналій, які відзначилися в минулому ...

Організатори Cannes Lions поділились планами щодо безпечного проведення фестивалю офлайн

Вперше Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» відбудеться у гібридному форматі: як онлайн-фестиваль із часткою «живих» подій та обміну досвідом. Деталі ...

Продажі реклами на Connected TV в 2020 році подвоїлися

За даними компанії Pixalate, яка спеціалізується на викритті шахрайства в рекламній сфері, продажі реклами на Connected TV за 2020 рік подвоїлися.