Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Найчастіше споживачі здійснюють покупки через Інтернет по понеділках та четвергах. В той же час година пік в онлайн-магазинах кожного дня припадає на восьму чи дев’яту вечора. Ця статистика та ряд інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Цей звіт показує, що продажі у сфері електронної комерції загалом наслідують режим дня людей. Тобто вони починають наростати десь із сьомої ранку, поступово набираючи темп впродовж дня. І хоча година пік в онлайн-магазинах – це 8-9 вечора, загальний рівень продажів лишається стабільно високим після третьої години дня і йде на спад після десятої години вечора.

Відповідно, вечір можна вважати найсприятливішим часом для сайтів, які займаються електронною комерцією. Парадоксально, але у цей же самий час у багатьох таких компаній як раз зачиняються відділи обслуговування споживачів та перестають працювати гарячі лінії. Мовляв, робочий день закінчився! До завтра!

В цьому випадку, щоб не втрачати потенційних покупців, є сенс, навпаки, забезпечити підтримку та консультування саме в той час, коли більшість споживачів перебуває онлайн і у них можуть виникнути питання щодо товару.

А також «день пік»…

Понеділок часто називають найнасиченішим днем тижня. Ця тенденція спостерігається і в тому, що стосується онлайн-магазинів. Втім, слід визнати, що за кількістю здійснених покупок четвер все ж таки з невеликим відривом витісняє понеділок на друге місце.

На противагу їм вихідні – найтихіший час для електронної комерції. Продажі, починаючи з п’ятниці, поступово зменшуються в той час, як люди відпочивають.

Тенденції продажів в межах місяця дуже залежать від того, коли роботодавці виплачують зарплату. Тобто пік продажів припадає на початок та кінець кожного місяця, коли споживачі можуть собі дозволити витратити більше.

Як показує статистика, «день пік» в онлайн-магазинах настає щомісяця 29 числа, тоді як 21 – час максимального спаду.

…і навіть місяць

В масштабах року очевидно те, що великі онлайн-розпродажі справляють сильний вплив на обсяги продажів в сфері електронної комерції.

Січень – традиційний період для післяріздвяних знижок, тому на цей місяць припадає третій за величиною пік продажів, адже різноманітні акційні пропозиції не проходять повз увагу покупців. Втім, листопад та грудень за обсягами продажів лишають січень далеко позаду. Більшість розпродажів відбувається саме у цей час: китайське свято День холостяків (11 листопада), Чорна п’ятниця та Різдво є визначальними для успіху онлайн-торгівлі.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Хліба й видовищ! Євген Уткін про сучасний інфопростір, штучний інтелект і повернення до цінностей

Медіа Сreativity.ua виступило ексклюзивним інфопартнером конференції «Інформоперація Різдво», яку ініціювала Рада інформбезпеки та кіберзахисту, і публікує тези деяких виступів спікерів. ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Reactor.ua та TABASCO готують реліз платформи, котра полегшить життя стартапам

Грамотно складена PitchDeck-презентація допомагає стартапу знайти партнерів та інвесторів. Щоб зекономити час та ресурси технологічних команд, Reactor.ua та креативне агентство ...

Топ-10 українських Instagram-блогерів у 2020 році — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Кількість підписників досі є головним показником популярності в Instagram, тому інфлюенсери продовжують активно боротися за кожного свого читача. Такі висновки ...

10 способів використання Instagram Guides у маркетингу

За минулий рік Instagram здійснив цілий ряд оновлень, тож не дивно, що формат Instagram Guides міг пройти повз увагу користувачів.

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...