Найчастіше споживачі здійснюють покупки через Інтернет по понеділках та четвергах. В той же час година пік в онлайн-магазинах кожного дня припадає на восьму чи дев’яту вечора. Ця статистика та ряд інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Цей звіт показує, що продажі у сфері електронної комерції загалом наслідують режим дня людей. Тобто вони починають наростати десь із сьомої ранку, поступово набираючи темп впродовж дня. І хоча година пік в онлайн-магазинах – це 8-9 вечора, загальний рівень продажів лишається стабільно високим після третьої години дня і йде на спад після десятої години вечора.

Відповідно, вечір можна вважати найсприятливішим часом для сайтів, які займаються електронною комерцією. Парадоксально, але у цей же самий час у багатьох таких компаній як раз зачиняються відділи обслуговування споживачів та перестають працювати гарячі лінії. Мовляв, робочий день закінчився! До завтра!

В цьому випадку, щоб не втрачати потенційних покупців, є сенс, навпаки, забезпечити підтримку та консультування саме в той час, коли більшість споживачів перебуває онлайн і у них можуть виникнути питання щодо товару.

А також «день пік»…

Понеділок часто називають найнасиченішим днем тижня. Ця тенденція спостерігається і в тому, що стосується онлайн-магазинів. Втім, слід визнати, що за кількістю здійснених покупок четвер все ж таки з невеликим відривом витісняє понеділок на друге місце.

На противагу їм вихідні – найтихіший час для електронної комерції. Продажі, починаючи з п’ятниці, поступово зменшуються в той час, як люди відпочивають.

Тенденції продажів в межах місяця дуже залежать від того, коли роботодавці виплачують зарплату. Тобто пік продажів припадає на початок та кінець кожного місяця, коли споживачі можуть собі дозволити витратити більше.

Як показує статистика, «день пік» в онлайн-магазинах настає щомісяця 29 числа, тоді як 21 – час максимального спаду.

…і навіть місяць

В масштабах року очевидно те, що великі онлайн-розпродажі справляють сильний вплив на обсяги продажів в сфері електронної комерції.

Січень – традиційний період для післяріздвяних знижок, тому на цей місяць припадає третій за величиною пік продажів, адже різноманітні акційні пропозиції не проходять повз увагу покупців. Втім, листопад та грудень за обсягами продажів лишають січень далеко позаду. Більшість розпродажів відбувається саме у цей час: китайське свято День холостяків (11 листопада), Чорна п’ятниця та Різдво є визначальними для успіху онлайн-торгівлі.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

опитування

Результати опитування українських представників креативних індустрій

Минулого тижня компанія PPV Knowledge Networks за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України проводила опитування українських представників креативних індустрій про те, ...

YOUкраїна від Factum Group Ukraine

Перші результати дослідження YOUкраїна: наразі українці відчувають себе «більш- менш»

Згідно результатів дослідження, майже 30% опитаних українців вважають, що карантин триватиме ще місяць. Ще 40% опитаних українців вважають, що карантин ...

Cannes Lions ініціює обмін ідеями серед креативної спільноти

Нинішня криза вплинула на всіх, але у цьому розколотому світі варто завжди пам’ятати, що єдність зусиль, співпраця та обмін ідеями роблять нас сильнішими.