Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research провели дослідження запам’ятовування брендів і рекламних комунікацій
Зростання медіаінфляції змушує рекламодавців і медіаагенції витрачати все більше зусиль на оптимізацію медіазатрат. Однак навіть найкраща оптимізація не врятує, якщо креативний продукт не залишається в пам’яті споживчих мас. Щоб привернути увагу до важливої ролі креативного продукту в загальному ланцюжку створення цінності за допомогою комунікацій, група Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research ініціювали і провели дослідження запам’ятовування брендів і рекламних роликів в Україні SMART-TOM-10.
Дослідження визначає топ-10 брендів-лідерів по ТОМ (top-of-mind). Інтерв’ю проводилися за допомогою смартфонів. Цільова аудиторія дослідження репрезентує жителів України у віці 18-54, мають смартфон.
Згідно з дослідженням, топ-10 брендів і рекламних роликів розташувалися в такій послідовності:
ТОП-10 БРЕНДІВ
- Coca-Cola
- Київстар
- Галичина
- Moneyveo
- Rozetka
- McDonald’s
- Мезим
- Ласунка
- OLX
- Jacobs
ТОП-10 РОЛИКІВ
- «Охрана-отмєна» (Розетка)
- «Купуй продай, купуй продай» з Потапом (OLX)
- «Піанобой і кафе «Хмаринки» ((Київстар)
- «Дівчинка з татом подорожують Україною» (Київстар)
- «Время и Стекло» (Vodafone)
- «Танці, гора, дивний макіяж і етно-фольклорні пісні» (Галичина)
- «Свято наближається» (Кока-кола)
- «Время и Стекло» (Кока-кола)
- «Овочі «скузі-скузі» (Метро)
- «8 Марта» (Comfy)
Ініціатори дослідження впевнені, що підвищення комунікативної ефективності креативу дозволить компенсувати медіаінфляцію.
Можливо, вам також буде цікаво дізнатись, коли настає година пік в онлайн-магазинах, або те, як агенція IPG Mediabrands досліджує формат двосекундних рекламних роликів.