«Дорога до серця», що творить дива: ціль досягнута достроково

Компанія WOG спільно з Українською біржою благодійності, благодійним фондом «Твоя опора» разом з Машею Єфросиніною оголосила про неймовірні результати соціального проекту «Дорога до серця, що творить дива…» та дострокове його завершення.

Метою проекту був збір 1 млн. 330 тис. грн. для придбання УЗД-апарату із набором сучасних датчиків для Інституту серцево-судинної хірургії ім. М.Амосова. Взяти участь у акції міг кожен: необхідно лише придбати кавовий напій в особливому благодійному горнятку на будь-якій АЗК мережі WOG та у WOG CAFE. Вартість напою в такому горнятку на дві гривні дорожча, ніж у звичайному. За умовами акції, гроші можна було також перевести, зробивши благодійний внесок онлйн на сайтах Української біржі благодійності та БФ «Твоя опора», або відправити СМС на номер 88 001 (вартість СМС – 20 грн.). Планувалося, що необхідна сума буде зібрана в період з 1 червня по 31 серпня 2019 року, але ще за місяць до фіналу акції накопичена сума склала 1 млн. 400 тис. грн.

Зазначимо, щороку в Україні майже 5 тисяч немовлят народжуються із серцевою вадою, яка розвивається у маминому лоні одночасно із зародженням нового життя. Третина з них із пологових будинків виписуються навіть без підозри на недугу, у той час як у перші години або дні життя крихітки мали би потрапити на хірургічний стіл. Через те 800 із них ми потім втрачаємо. Інститут серцево-судинної хірургії ім. М.Амосова – саме те місце, де дітки з вродженими вадами серця мають шанс на порятунок. Однак, обладнання, що є буквально запорукою порятунку, постійно зношується.

«Наша соціальна ініціатива «Дорога до серця» – це не тільки можливість допомогти просто й ефективно, але також шанс врятувати життя тисяч маленьких українців. Завдяки чуйності і небайдужості клієнтів WOG, які не залишаються осторонь, цього разу нам вдалося зібрати необхідну суму достроково – на місяць раніше запланованого часу! За що ми неймовірно вдячні кожному, хто став частинкою доброї справи. А всі, хто не встиг приєднатися до акції, можуть зробити це в майбутньому – наступного року планується її продовження. Давайте не зупинятися і творити добро разом!», – відзначила Олена Осипчук, директор з комунікацій WOG.

«В житті ніхто ні від чого не застрахований – це не просто слова. Тому кожен день я проживаю так, щоб зробити щось корисне. Така легка і прекрасна акція «Дорога до серця» дала можливість реалізувати добру справу всім разом. Горнятко всього на дві гривні дорожче за звичайне та кілька секунд вашого життя для того, щоб стати трошечки кращим. Це круто, коли люди п’ють смачну каву і при цьому ще й причетні до доброї справи – роблять свій внесок в спасіння маленьких сердець», – ділиться Маша Єфросиніна.

У зв’язку з достроковим завершенням акції, Інститут ім. М.Амосова отримає обладнання значно раніше. Вже 31 серпня у Києві під час четвертого благодійного фестивалю для усієї родини «Charity Weekend. Здоровий День з Машею Єфросиніною», заснованого Машею Єфросиніною спільно з фондом «Твоя опора», ми передамо УЗД-апарат представникам медичного закладу!

Під час фестивалю компанія WOG буде представлена кофейною зоною. Кожен гість заходу матиме можливість придбати улюблений напій, а всі виручені кошти від продажу кави будуть передані БФ «Твоя Опора».

Окрім того, в рамках даної ініціативи WOG реалізує додатковий проект, завдяки якому використані благодійні горнятка «Дорога до серця» отримають друге життя. Компанія разом з еко-проектом «Зелена птаха» з перероблених горнят виготовили блокноти із зображенням єдинорога, який став символом цієї хвилі акції. Кошти від продажу блокнотів також будуть передані в фонд «Твоя Опора» для придбання необхідних медикаментів та проведення операцій діткам із вродженими вадами розвитку.

Компанія WOG проводить акцію «Дорога до серця» вже більше десяти років поспіль. Завдяки кожному нашому клієнту, який в той чи інший час приєднався до акції, нам вдалося зібрати понад 17 млн. грн. Це відкрило можливість надавати більш якісне лікування дітям, рятувати тисячі маленьких життів. І, що найважливіше, тепер ми це робимо систематично. Варто відзначити, що компанія WOG покриває всі податки і збори. Це означає, що зібрана сума до копійки використовується для закупки або ремонту обладнання для дитячих медичних установ або пологових будинків, розташованих по всій країні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...