Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях Креативна Практика випускає власний подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучий подкасту — автор та керівник платформи Анатолій Попель.
Цього тижня вийшов новий випуск про доповнену реальність із Дмитром Корніловим, CEO української агенції FFFACE.ME. Команда створює Instagram, Snapchat, TikTok-фільтри і комунікаційні проєкти із доповненою реальністю. Серед клієнтів — ПриватБанк, Альфа-Банк, Monobank, Maybelline New York, Visa, Uklon, Porsche, Toyota, «Київстар», Pepsi, Danone, Intertop, 1+1 media, «Сільпо», Depositphotos, Parimatch, «Люксоптика», MONATIK, Мумий Тролль, alyona alyona, Bacardi, Xiaomi, Samsung, Bosch, Borjomi, Huawei.
В межах нового випуску: про майбутнє індустрії доповненої реальності, про те, чи варто зараз долучатись до спільноти AR-творців, про те, що обмежує галузь і чи буде вона зростати найближчим часом (спойлер: ага, буде, ще й як).
Доповнена реальність та як її готувати • Дмитро Корнілов
Випуск також доступний в аудіоформаті:
Читайте також: Як створювати аудіосеріали в Україні. Досвід MEGOGO